دانلود تقویم فارسی اذان گو نسیم صبا 1401 نسخه 4.0.5 برای اندروید

دانلود تقویم فارسی اذان گو نسیم صبا 1401 نسخه 4.0.5 برای اندروید

 

دانلود نرم افزار نسیم صبا 1401 برای اندروید

| تقویم فارسی اذان گو نسیم صبا 1401 برای اندروید |

 

تقویم فارسی اذان گو نسیم صبا 1401 نسخه 4.0.5 یک تقویم فارسی، مذهبی و اذان‌گو است که با دارا بودن امکاناتی گسترده و حرفه‌ای می‌تواند به عنوان یک دستیار هوشمند در دستگاه اندرویدی شما برایتان ایفای نقش کند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یکی از تازه‌ترین اپلیکیشن‌های فارسی در حوزه تقویم و گاه‌شمار را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم. تقویم فارسی نسیم صبا، یک اپلیکیشن جدید و رایگان در دسته‌بندی تقویم شمسی، قمری و میلادی با اوقات شرعی بیش از 1200 شهر و روستا در داخل ایران است که می‌توانید آن را بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود نصب و به صورت روزانه از امکانات متعدد آن استفاده نمایید.

همانطور که می‌دانید، گوشی‌های هوشمند امروزی به طور پیش‌فرض یک تقویم از پیش نصب شده را با خود به همراه دارند. ولی این تقویم، عمده نیازهای یک کاربر فارسی زبان را برطرف نمی‌کند و از این روی، کاربران به جستجوی ابزارهای جایگزین می‌روند. نسیم صبا، یک تقویم فارسی با قابلیت اذان گو می‌باشد که قابلیت‌های بسیاری را در خود جای داده که از جمله آن‌ها می‌توان به قابلیت تنظیم هشدار یادآور، مجهز بودن به امکان تنظیم تم‌های زیبا و سفارشی، پخش زنده حرمین اسلامی، قیمت لحظه‌ای ارزها، قبله نما، پیش‌بینی وضع آب و هوا، اوقاع شرعی شهر به شهر و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار ماسک برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ماسک :

– دارا بودن تقویم فارسی بدون محدودیت و رایگان

– امکان مشاهده تاریخ بر اساس تقویم شمسی، میلادی و قمری

– دارا بودن تقویم 1401 با تمام رویدادها

– دارا بودن اوقات شرعی هوشمند و اذان گوی دقیق

– قابلیت ثبت یادآور و اعلان هشدار

– دارا بودن ویجت اوقات شرعی

– دارا بودن تنظیمات پخش خودکار اذان

– قابلیت تبدیل تاریخ

– پخش دعای ربنا، دعای سحر و …

– امکان پخش زنده حرمین اسلامی

و…

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NasimeSaba.cover1  84x150 - دانلود تقویم فارسی اذان گو نسیم صبا 1401 نسخه 4.0.5 برای اندروید NasimeSaba.cover2  84x150 - دانلود تقویم فارسی اذان گو نسیم صبا 1401 نسخه 4.0.5 برای اندروید NasimeSaba.cover3  84x150 - دانلود تقویم فارسی اذان گو نسیم صبا 1401 نسخه 4.0.5 برای اندروید NasimeSaba.cover4  84x150 - دانلود تقویم فارسی اذان گو نسیم صبا 1401 نسخه 4.0.5 برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 9.49 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR