دانلود Battery Notifier 1.5.1 – نرم افزار مدیریت شارژ باتری لپ تاپ

دانلود Battery Notifier 1.5.1 - نرم افزار مدیریت شارژ باتری لپ تاپ

 

دانلود Battery Notifier

| نرم افزار مدیریت شارژ باتری لپ تاپ |

 

Battery Notifier 1.5.1 نام یک ابزار کوچک و کاربردی به منظور نظارت دقیق بر وضعیت باتری لپ تاپ و مشاهده نوتیفای در زمان شارژ کامل و یا کمبود شارژ است. همانطور که می‌دانیم، یکی از خصوصیات مهم یک دستگاه رایانه قابل حمل (لپ تاپ)، باتری آن است. متاسفانه با وجود معرفی و عرضه لپ تاپ‌های جدید و پیشرفته به بازار، هنوز هم ویندوز جزئیات دقیقی در رابطه با وضعیت شارژ باتری به کاربر نمایش نمی‌دهد. همین امر سبب می‌شود که در مواقع مهم و حساس، کاربر از کافی نبودن شارژ باتری غافل‌گیر شود. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند تا بتوانید به اطلاعاتی جامع از وضعیت باتری لپ تاپ دسترسی داشته باشید.

باتری نوتیفایر به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید به اطلاعاتی ارزشمند از باتری لپ تاپ دسترسی داشته باشید. این برنامه، مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است که در قالب پاپ‌آپ در زمان‌های مهم و اضطراری به نمایش درمی‌آید. در اولین نگاه، شما می‌توانید اطلاعات کاملی از باتری دستگاه را ببینید و پنجره‌ی کوچک این نرم افزار، وضعیت باتری را به شما نمایش می‌دهد. همچنین در صورت تمایل، شما می‌توانید نوع و زمان نمایش نوتیفای مربوط به شارژ کامل و یا کافی نبودن شارژ را به شکل دلخواه تنظیم و در زمان لازم آن را در سیستم نمایش دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Battery Notifier را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Battery Notifier :

– امکان مشاهده وضعیت باقی مانده باتری لپ تاپ

– امکان نمایش اعلان در زمان Full Battery و Low Battery

– پشتیبانی از پوسته تاریک و روشن

– دارا بودن اعلان نمایشی و صوتی

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Battery Notifier.cover1  250x300 - دانلود Battery Notifier 1.5.1 - نرم افزار مدیریت شارژ باتری لپ تاپ Battery Notifier.cover2  250x300 - دانلود Battery Notifier 1.5.1 - نرم افزار مدیریت شارژ باتری لپ تاپ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.80 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR