دانلود BeautySearch 1.13.5 – نرم افزار بیوتی‌سرچ برای ویندوز

دانلود BeautySearch 1.13.5 - نرم افزار بیوتی‌سرچ برای ویندوز

 

دانلود BeautySearch

| نرم افزار بیوتی‌سرچ برای ویندوز |

 

BeautySearch 1.13.5 نام یک ابزار کوچک و کاربردی برای سیستم‌عامل ویندوز است که می‌تواند ظاهر بخش جستجو در ویندوز را برای شما زیبا‌تر کند. یکی از خصوصیات جذابی که کاربران ویندوز به آن علاقه‌ دارند، قابلیت شخصی‌سازی و یا کاستومایز کردن قسمت‌های مختلف بر اساس تصمیم و انتخاب کاربر است. این برنامه به شما کمک می‌کند که بتوانید از این امکان شخصی‌سازی در نمای ظاهری سرچ باکس ویندوز هم استفاده کنید. اگر که متوجه شده باشید، تغییرات نمای ظاهری و رنگ‌ها در ویندوز، به طور مستقیم بر روی سرچ‌باکس ویندوز اعمال نمی‌شود. به همین دلیل، ابزاری ساخته شده که می‌تواند چنین امکانی را هم برای شما در ویندوز فراهم کند.

اگر که شما هم در حال استفاده از آخرین نسخه‌ی عرضه شده از ویندوز 10 بر روی سیستم باشید، این ابزار می‌تواند در سیستم شما به خوبی کار کند. این برنامه کارکرد ساده و آسانی دارد و به شما امکانی می‌دهد که با اولین اجرا بتوانید به ده‌ها تنظیم از پیش تعریف شده برای کاستومایز کردن سرچ‌باکس در ویندوز استفاده کنید. محیط کاربری این برنامه بسیار ساده و آسان است و شما می‌توانید با فعال یا غیرفعال کردن توییک‌ها، از خصوصیات جذاب ظاهری آن در بخش سرچ ویندوز بهره ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار BeautySearch را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار BeautySearch :

– امکان تغییر در رنگ‌های مربوط به نمای ظاهری ویندوز

– سازگاری با آخرین نسخه از سیستم‌عامل ویندوز

– قابلیت نمایش Accent Color در سرچ ویندوز

– امکان به نمایش درآوردن نمایش سرچ ویندوز در تم تاریک (Dark theme)

– امکان حذف بک گراند از آیکون اپلیکیشن‌های UWP

– امکان افزودن افکت سایه به منوی راست کلیک

– قابلیت گرد کردن کردن گوشه پنجره‌ها (مشابه با ویندوز 11) در سرچ و آیتم‌های جستجوی ویندوز 10

– دارا بودن امکان نصب و تنظیم سریع و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

BeautySearch.cover1  238x300 - دانلود BeautySearch 1.13.5 - نرم افزار بیوتی‌سرچ برای ویندوز BeautySearch.cover2  300x149 - دانلود BeautySearch 1.13.5 - نرم افزار بیوتی‌سرچ برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 84 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR