دانلود GPT fdisk 1.0.9 – ابزار پارتیشن‌بندی اف‌دیسک برای ویندوز

دانلود GPT fdisk 1.0.9 - ابزار پارتیشن‌بندی اف‌دیسک برای ویندوز

 

دانلود GPT fdisk

| ابزار پارتیشن‌بندی اف‌دیسک برای ویندوز |

 

GPT fdisk 1.0.9 اف‌دیسک نسخه ویندوز، ابزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، ابزاری تحت عنوان اف‌دیسک (fdisc) و این بار مخصوص سیستم‌عامل ویندوز است. اگر که از کاربران حرفه‌ای سیستم‌عامل یونیکس و یا لینوکس باشید، با کارکرد اف‌دیسک در این دو سیستم‌عامل اشنایی دارید. اف‌دیسک، ابزاری برای پارتیشن‌بندی و مدیریت پارتیشن دیسک و فایل سیستم‌ها در رایانه است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید به شکلی حرفه‌ای به اجرای پارتیشن‌بندی در سیستم بپردازید.

GPT fdisc، یک ابزار دیسک پارتیشن برای ویندوز است است که به شما امکانی می‌دهد که بتوانید GUID Partition Table (GPT) را ویرایش و تغییر دهید. این برنامه، مجموا شامل چندین ابزار مختلف شامل gdisk, cgdisk, sgdisk, fixparts است که به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید از طریق خط فرمان به کلیه امکانات مورد نیاز خود برای پارتیشن‌بندی و تغییر پارتیشن هارد درایو اقدام کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار GPT fdisk را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار GPT fdisk :

– امکان ویرایش کردن GUID (GPT) پارتیشن در ویندوز، لینوکس و مک

– امکان تبدیل کردن MBR به GPT بدون خطر از دست دادن اطلاعات

– امکان تبدیل کردن BSD دیسک لیبل به GPT بدون از دست رفتن اطلاعات

– امکان ساخت hybrid MBR و تبدیل GPT به MBR بدون حذف اطلاعات

– امکان تعمیر دیتا استراکچر فایل سیستم MBR

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

GPT fdisk.cover2  300x271 - دانلود GPT fdisk 1.0.9 - ابزار پارتیشن‌بندی اف‌دیسک برای ویندوز GPT fdisk.cover1  300x271 - دانلود GPT fdisk 1.0.9 - ابزار پارتیشن‌بندی اف‌دیسک برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR