دانلود SortPix XL 22.0.1 – نرم افزار مدیریت و مرتب‌سازی تصاویر

دانلود SortPix XL 22.0.1 - نرم افزار مدیریت و مرتب‌سازی تصاویر

 

دانلود SortPix XL

| نرم افزار مدیریت و مرتب‌سازی تصاویر |

 

SortPix XL 22.0.1 نام یک اپلیکیشن جدید و کاربردی برای حل مشکلات مدیریت و مرتب‌سازی تصاویر است. با این برنامه شما می‌توانید به سرعت و سادگی بسیار، ساختارهایی از فولدرها را ذخیره و نگهداری تصاویر خود ایجاد و با یک مرتب‌سازی دقیق و معنادار، در هر زمان به آن‌ها دسترسی سریع داشته باشید. در صورت نیاز به اضافه کردن تصاویر جدید، تنها کافی‌ست که با موس خود، عکس‌های جدید را به فولدرهای مورد نظر بکشید تا تصاویر جدید در مسیرهای دلخواه‌تان قرار بگیرند. در کنار این‌ها، نرم افزار فوق مجهز به یک سیستم تشخیص تصاویر تکراری است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید تصاویر دقیقا تکراری در جای جای سیستم را تشخیص داده و در صورت تمایل اقدام به حذف نسخه‌های تکراری آن‌ها کنید.

اگر که شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که عاشق عکس و تهیه آرشیو از تصاویر مهمانی و مجالس خاص هستید و دوست دارید که تصاویر خود را به شکلی معنادار دسته‌بندی و مدیریت کنید، این برنامه به شما کمک می‌کند تا بتوانید ضمن صرفه‌جویی در فضای ذخیره‌سازی هارد دیسک، تصاویر خود را در ساختارهایی منظم و قابل دسترس مدیریت و در هر زمان به آن ها دسترسی سریع داشته باشید. این برنامه به شما همچنین قابلیتی می‌دهد که بتوانید با در کنار هم قرار دادن عکس‌ها و ترکیب آن با فایل‌های صوتی، اسلایدشوهایی زیبا و جذاب بسازید و آن را با دوستان و نزدیکان به اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SortPix XL را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SortPix XL :

– امکان مرتب‌سازی تصاویر با Drag & Drop موس

– امکان ساخت آسان ساختاربندی فولدرها با ابزار مدیریت‌کننده تصاویر

– امکان مدیریت سریع و آسان مجموعه عکس‌ها

– دارا بودن عملکرد حذف سریع و آسان تصاویر تکراری

– دارا بودن ابزار تغییر نام آسان تصاویر

– امکان جستجوی آسان و سریع تصاویر بر اساس نام، تاریخ و …

– امکان چرخاندن، کپی، جابه‌جایی، تغییر نام و حذف تصاویر

– امکان ساخت اسلایدشوی تصاویر

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SortPix XL.cover1  300x194 - دانلود SortPix XL 22.0.1 - نرم افزار مدیریت و مرتب‌سازی تصاویر SortPix XL.cover2  300x194 - دانلود SortPix XL 22.0.1 - نرم افزار مدیریت و مرتب‌سازی تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR