دانلود بازی Desert Riders: Car Battle Game 1.4.3 – رانندگان صحرا برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Desert Riders: Car Battle Game 1.4.3 - رانندگان صحرا برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Desert Riders: Car Battle Game برای اندروید

| بازی رانندگان صحرا برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Desert Riders: Car Battle Game 1.4.3 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن و ماشین‌سواری از استودیوی بازی سازی SayGames Ltd است. اگر که از علاقه‌مندان به سری بازی‌های اتومبیل‌رانی هستید، ما در این مطلب برای شما عزیزان عنوانی را آماده کرده‌ایم که در آن قرار است به همراه گروهی از حریفان در مسیرهای صحرایی به رانندگی و رقابت بپردازید. مجموعه‌ای از وسایل نقلیه سریع در دسترس شماست و می‌توانید در مناطقی صحرایی و آخرالزمانی با آن‌ها رانندگی و با حریفان خود به رقابتی مرگبار بپردازید.

به مانند دیگر بازی‌های سبک اکشن، در این بازی هم هدف شما پیروزی با چاشنی خشونت و درگیری است. شما می‌توانید با انواع مختلف تجهیزات و اسلحه‌های همراه با وسیله نقلیه خود، به رویارویی با حریفان پرداخته و با کنار زدن دشمنان، آن‌ها را از مسیر مسابقه کنار بزنید. توجه کنید که در لحظه لحظه‌ی بازی باید از اصابت شلیک رقبا به وسیله نقلیه دوری کنید و در تلاش باشید تا در زمان مناسب آن‌ها را نشانه‌گیری و منفجر کنید. در کنار این‌ها شما همواره می‌توانید با انواع تجهیزات در دسترس خصوصیات وسیله نقلیه خود را ارتقا داده و به لحاظ فنی و ظاهری آن را به گزینه دلخواه و ایده‌آل خود نزدیک‌تر کنید. هم اکنون می توانید بازی Desert Riders: Car Battle Game را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Desert Riders: Car Battle Game :

– دارا بودن گیم‌پلی منحصر به فرد و جذاب

– امکانات کنترلی ساده و آسان با ماموریت‌های پرچالش

– امکان رویارویی با حریفانی از انواع مختلف

– امکان بازدید از سرزمین‌های آخرالزمانی و ویرانه در نقاط مختلف دنیا

– امکان بالا بردن توانایی‌ها و امکانات در دسترس

– قابلیت ارتقا و شخصی‌سازی وسیله نقلیه با چرخ‌ها، بهبود موتور و …

– دارا بودن صداپردازی و گرافیک بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Desert Riders1 82x150 - دانلود بازی Desert Riders: Car Battle Game 1.4.3 - رانندگان صحرا برای اندروید + نسخه بی نهایت Desert Riders2 82x150 - دانلود بازی Desert Riders: Car Battle Game 1.4.3 - رانندگان صحرا برای اندروید + نسخه بی نهایت Desert Riders3 82x150 - دانلود بازی Desert Riders: Car Battle Game 1.4.3 - رانندگان صحرا برای اندروید + نسخه بی نهایت Desert Riders4 82x150 - دانلود بازی Desert Riders: Car Battle Game 1.4.3 - رانندگان صحرا برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و به حافظه گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.

2) نرم افزار SAI (Split APKs Installer) را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

3) با انتخاب Pick APKs، فایل‌های مربوط به بازی و متعلقات آن که در مرحله اول به دستگاه منتقل کردید را انتخاب و سپس با انتخاب Select، فرآیند نصب را آغاز نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR