دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی پایتون: نسخه اول – The Python Book, 1st Edition – نسخه PDF

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی پایتون: نسخه اول - The Python Book, 1st Edition - نسخه PDF

 

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی پایتون: نسخه اول

| The Python Book, 1st Edition |

 

کتاب آموزش برنامه نویسی پایتون: نسخه اول (The Python Book, 1st Edition) نام یک کتاب الکترونیکی جدید برای معرفی و آموزش برنامه‌نویسی به زبان پایتون برای علاقه‌مندان به این زبان است. کتاب پایتون سعی می‌کند تا ضمن یک معرفی جامع، افراد فعال در حوزه دیتا که هیچگونه سابقه برنامه‌نویسی ندارند را با مهارت نوشتن برنامه به زبان پایتون آشنا کند. با این کتاب، شما می‌توانید هم یک فرد خبره در حوزه دیتا باشید و هم برنامه‌نویس پایتون؛ در این کتاب شما با نحوه استفاده از پایتون برای کار با داده، پاک‌سازی، مرتب‌سازی و انواع دیگر عملیات قابل انجام بر روی داده‌ها آشنا خواهید شد.

کتاب آموزش پایتون به شما کمک می‌کند تا بتوانید به صورت قدم به قدم به مهارت برنامه‌نویسی حرفه‌ای پایتون نزدیک شوید. زبان برنامه‌نویسی پایتون به دلیل امکانات جذابی که دارد، در انواع پروژه‌های گوگل، فیسبوک، اینستاگرام، اسپاتیفای و … مورد استفاده واقع شده است. با توجه به ابزار کار نسبتا خوب و مفاهیم جدید و نمودار یادگیری به نسبت آسان پایتون، به همه شما علاقه‌مندان توصیه می‌کنیم که این کتاب مخصوص برای یادگیری مهارت برنامه‌نویسی پایتون را از دست ندهید. پیشنهاد میکنیم کتاب آموزش برنامه نویسی کاتلین را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

نویسنده/مترجم: Rob Mastrodomenico
تعداد صفحات: 275
فرمت: کتاب PDF
زبان: انگلیسی

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 3.24 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR