دانلود MobiDrive 1.90.45116 – فضای ابری رایگان و همگام‌سازی داده‌ها

MobiDrive.cover  - دانلود MobiDrive 1.90.45116 - فضای ابری رایگان و همگام‌سازی داده‌ها

 

دانلود MobiDrive

| فضای ابری رایگان و همگام‌سازی داده‌ها |

 

MobiDrive 1.90.45116 نام یک اپلیکیشن دسکتاپ جدید و مجهز به پلن رایگان فضای ابری است که به کاربر این امکان را می‌دهد که بتواند اطلاعات خود را در حداکثر فضای 5 گیگابایتی رایگان ابری آپلود و در هر زمان از طریق این سرویس ابری به آن دسترسی داشته باشد. همانطور که می‌دانید، طی یک دهه‌ی اخیر سرویس‌های ابری از اهمیت ویژه‌ای در زندگی دیجیتالی کاربران برخوردار شده‌اند. بسیاری از ما در طول روز با شبکه‌های ابری سر و کار داریم و از امکانات ساده و کاربردی آن‌ها بهره‌ می‌بریم. در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز کلاینت رسمی سرویس ابری موبی‌درایو را آماده کرده‌ایم که با امکانات خاص خود توجه بسیاری را متوجه خود کرده است.

موبی‌درایو، یک سرویس فضای ابری جدید و کاربردی است که به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید اطلاعات خود را در یک فضای امن آپلود کنید و در هر زمان به سرعت به آن دسترسی داشته باشید. کلاینت دسکتاپ موبی‌درایو، به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید در ویندوز از این سرویس ابری به شکل ساده‌تری استفاده کنید. با این برنامه شما می‌توانید به حساب ابری موبی‌درایو خود وارد شده و از طریق همین اپلیکیشن در دسکتاپ سیستم به اطلاعات خود در فضای ابری دسترسی سریع داشته و به همگام‌سازی اطلاعات بپردازید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار MobiDrive را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MobiDrive :

– امکان آپلود و دانلود اطلاعات در فضای ابری موبی‌درایو

– قابلیت به‌اشتراک‌گذاری و دسترسی‌پذیری ساده و آسان به اطلاعات

– امکان پشتیبان‌گیری از تصاویر و فیلم‌ها در فضای ابری

– امکان همگام‌سازی اطلاعات با فضای ابری

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MobiDrive.cover1  300x169 - دانلود MobiDrive 1.90.45116 - فضای ابری رایگان و همگام‌سازی داده‌ها MobiDrive.cover2  300x169 - دانلود MobiDrive 1.90.45116 - فضای ابری رایگان و همگام‌سازی داده‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.19 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR