دانلود آموزش ساخت میکروسرویس‌های ریکتیو با اسپرینگ (جاوا) – Build Reactive MicroServices using Spring WebFlux/SpringBoot – Udemy

دانلود آموزش ساخت میکروسرویس‌های ریکتیو با اسپرینگ (جاوا) - Build Reactive MicroServices using Spring WebFlux/SpringBoot - Udemy

 

دانلود آموزش ساخت میکروسرویس‌های ریکتیو با اسپرینگ (جاوا)

| Build Reactive MicroServices using Spring WebFlux/SpringBoot – Udemy |

Language: English | Duration: 20h 47 mn | Size: 5.98 GB

 

آموزش ساخت میکروسرویس‌های ریکتیو با اسپرینگ (جاوا) (Build Reactive MicroServices using Spring WebFlux/SpringBoot – Udemy)؛ اگر از علاقه‌مندان به یادگیری هرچه بهتر برنامه‌نویسی جاوا در سطح حرفه‌ای و نیاز صنعتی هستید، این دوره آموزشی یکی از بهترین مراجع یادگیری برنامه‌نویسی ریکتیو در جاوا است. این دوره به نحوی ساختاربندی شده که شما هم بتوانید به صورت تئوری و هم عملی با کدزنی در حوزه Reactive Programming آشنا شوید و به ساخت Reactive RestFul API با Spring WebFlux بپردازید. همانطور که احتمالا می‌دانید، یکی از بهترین و محبوب‌ترین فریمورک‌های حال حاضر در دنیا جاوا، فریمورک اسپرینگ است که می‌توان با آن برنامه‌های مختلفی نوشت. اگر به دنبال مرجعی برای فراگیری مهارت کار با اسپرینگ و برنامه‌نویسی ریکتیو در جاوا هستید، توصیه می‌کنیم این دوره آموزشی جذاب را از دست ندهید.

در ابتدای دوره، به مفاهیم کلی در حوزه برنامه‌نویسی ریکتیو پرداخته شده و سعی می‌کند که مدل فعلی اجرا در spring-mvc را تشریح کند. در ادامه، کار با Project Reacor را آموزش خواهید دید و می‌توانید به طرق مختلف مهارت‌های پیشرفته‌ی برنامه‌نویسی جاوا و ساخت RESTFUL API را آموزش ببینید. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های آموزش ساخت میکروسرویس‌های ریکتیو با اسپرینگ (جاوا) (Build Reactive MicroServices using Spring WebFlux/SpringBoot – Udemy) :

– بررسی مسائل قابل حل شدن با برنامه‌نویسی ریکتیو

– آشنایی با برنامه‌نویسی ریکتیو با Project Reactor

– آشنایی با Reactive Programming با Spring

– آشنایی با ساخت لاینت‌های Non-Blocking با WebClient

– آشنایی کلی با Reactive Programming

– آشنایی با طریقه‌ی ارتباط Reactive Programming با دیتابیس

– آشنایی با ساخت Reactive API

– آشنایی با تست خودکار JUnit

 

 

تصاویری از دوره آموزشی :

 

Build Reactive MicroServices using Spring WebFlux SpringBoot.cover1  219x300 - دانلود آموزش ساخت میکروسرویس‌های ریکتیو با اسپرینگ (جاوا) - Build Reactive MicroServices using Spring WebFlux/SpringBoot - Udemy

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 6.32 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR