دانلود بازی Terror Shooter Apocalypse برای PC

دانلود بازی Terror Shooter Apocalypse برای PC

 

دانلود بازی Terror Shooter Apocalypse برای کامپیوتر

| بازی حمله تروریستی آخرالزمانی |

| نسخه DARKZER0 |

 

Terror Shooter Apocalypse بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، ماجرایی، کژوال و ایندی می باشد که در سال 2022 توسط MuffinGames ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی رایانه‌ای، شما به عنوان یکی از آخرین بازماندگان واقعه‌ای در بخشی از قاره اروپا ایفای نقش می‌کنید. بعد از رخ دادن حمله‌ای ناگهانی از سوی دشمن، شما به عنوان یک نیروی تنها و بازمانده در شهر هستید که باید برای چالش‌هایی که پیش روی‌تان قرار خواهد گرفت آمادگی کافی داشته باشید.

در این بازی رایانه‌ای، هدف شما این است که در برابر حمله تروریست‌ها در شهر ایستادگی کرده و تلاش کنید تا هر تعداد از نیروهای تروریست‌ها که می‌توانید را از بین ببرید. در این بین شما به اسلحه و مهمات کافی برای رویارویی با دشمن دسترسی دارید و می‌توانید در مساحت گسترده‌ی شهری که در اطراف‌تان است به کاوش و ماجراجویی بپردازید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Terror Shooter Apocalypse را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Terror Shooter Apocalypse 1 300x169 - دانلود بازی Terror Shooter Apocalypse برای PC Terror Shooter Apocalypse 2 300x169 - دانلود بازی Terror Shooter Apocalypse برای PC

 

Terror Shooter Apocalypse 4 300x169 - دانلود بازی Terror Shooter Apocalypse برای PC Terror Shooter Apocalypse 3 300x169 - دانلود بازی Terror Shooter Apocalypse برای PC

 

تریلر بازی Terror Shooter Apocalypse :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Dual Core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GT 230
Storage: 610 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 660
Storage: 610 MB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 310 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR