دانلود بازی Crimson Wheels: Car Shooter 0.0.3 – چرخ‌های آهنین برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Crimson Wheels: Car Shooter 0.0.3 - چرخ‌های آهنین برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Crimson Wheels: Car Shooter برای اندروید

| بازی چرخ‌های آهنین برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Crimson Wheels: Car Shooter 0.0.3 بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده‌ایم، یک عنوان جذاب و سرگرم‌کننده در زمینه چالش، رقابت و تجربه درگیری‌های تن به تن با اتومبیل‌هایی است که به شکل حرفه‌ای برای این شرایط مجهز شده‌اند. این بازی، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید در قالب یک ستاره واقعی رقابت‌های اتومبیل‌رانی با چاشنی درگیری‌ و صحنه‌های اکشن ایفای نقش کنید و در تلاش باشید تا دیگر رقبا را با ماشین‌های‌شان منفجر کنید و بدین ترتیب قهرمان رقابت‌ها باشید.

این بازی در مقایسه با دیگر عناوین مشابه خود، دارای خصوصیت‌های بسیار جذابی است که داستانی متفاوت و جالب توجه دارد. داستان بازی در دنیای آینده به تصویر کشیده شده و ماشین آلات مختلف در دنیا با پیشرفت تکنولوژی در گوشه و کنار شهرها به چشم می‌خورند. در این شرایط، نوع جدیدی از رقابت‌های اتومبیل‌رانی به وجود می‌آید که در آن ماشین‌ها به سلاح‌هایی مرگبار مجهز شده و رانندگان آن تلاش می‌کنند تا در این رقابت رو در روی حریفان باشند. شما هم در این بازی به عنوان یکی از افراد تازه‌کار در این حوزه وارد رقابت شده و سعی دارید تا ضمن نابود کردن حریفان، شانس بیشتری برای کسب مقام قهرمانی در این رقابت جذاب داشته باشید. هم اکنون می توانید بازی Crimson Wheels: Car Shooter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Crimson Wheels: Car Shooter :

– دارا بودن گیم‌پلی منحصر به فرد و جذاب

– دارا بودن سرعت و هیجان بسیار بالا در رقابت‌ها

– امکان تجربه چالش رقابت و رویارویی با حریفان

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی و تماشایی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Crimson Wheels1 150x84 - دانلود بازی Crimson Wheels: Car Shooter 0.0.3 - چرخ‌های آهنین برای اندروید + نسخه بی نهایت Crimson Wheels2 150x84 - دانلود بازی Crimson Wheels: Car Shooter 0.0.3 - چرخ‌های آهنین برای اندروید + نسخه بی نهایت Crimson Wheels3 150x84 - دانلود بازی Crimson Wheels: Car Shooter 0.0.3 - چرخ‌های آهنین برای اندروید + نسخه بی نهایت Crimson Wheels4 150x84 - دانلود بازی Crimson Wheels: Car Shooter 0.0.3 - چرخ‌های آهنین برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 143/120 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR