دانلود بازی Black Border 1.2.05 – مرز سیاه برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Black Border 1.2.05 - مرز سیاه برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Black Border برای اندروید

| بازی مرز سیاه برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Black Border 1.2.05 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Bitzooma Game Studio است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، یک عنوان جدید و سرگرم‌کننده در سبک شبیه‌سازی است که شما در آن به عنوان یک پلیس مرزی ایفای نقش می‌کنید که زندگی واقعی یک افسر گشت مرزی را شبیه‌سازی می‌کند. وظیفه شما یک چالش مهم و حساس را پیش روی‌تان می‌گذارد که به عنوان نگهبان مرزهای ورود و خروج از کشور ایفای نقش خواهید کرد و باید به موضوعاتی همچون جابه‌جایی مسافران، حمل و نقل کالا و … توجه دقیق داشته باشید.

به عنوان افسر مرزی باید اوراق ورودی و خروجی‌ها را بررسی کنید و اشیا و وسایل مسافران را بررسی کنید؛ زیرا که تروریست‌ها، جنایتکاران تحت تعقیب، قاچاقچیان و مسافرانی با مدارک جعلی در بین آن‌ها هستند. بازی مرز سیاه یک شبیه‌ساز پلیسی است که شما را به عنوان افسر پلیس به ایفای نقش وامی‌دارد تا بتوانید در برابر اعمال خلاف ایستادگی کرده و امنیت مرزها را تامین کنید. این بازی با دارا بودن گرافیک بسیار عالی و صداپردازی جذاب، حال و هوای منحصر به فرد خود را دارد و شما می‌توانید در حالت کژوال و یا داستانی از تجربه ماموریت‌های آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی Black Border را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Black Border :

– دارا بودن حالت بازی داستانی و کژوال

– دارا بودن چند حالت پایان مختلف

– قابلیت بازی بی‌نهایت

– امکان تنظیم کیفیت گرافیکی بازی متناسب با سخت‌افزار دستگاه

– دارا بودن گیم‌پلی منحصر به فرد و جذاب

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Black Border 1 150x84 - دانلود بازی Black Border 1.2.05 - مرز سیاه برای اندروید + نسخه بی نهایت Black Border 2 150x84 - دانلود بازی Black Border 1.2.05 - مرز سیاه برای اندروید + نسخه بی نهایت Black Border 3 150x84 - دانلود بازی Black Border 1.2.05 - مرز سیاه برای اندروید + نسخه بی نهایت Black Border 4 150x84 - دانلود بازی Black Border 1.2.05 - مرز سیاه برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 81/62 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR