دانلود Quest Software ApexSQL Doc 2020.03.1151 – نرم افزار مستندسازی پایگاه داده

دانلود Quest Software ApexSQL Doc 2020.03.1151 - نرم افزار مستندسازی پایگاه داده

 

دانلود Quest Software ApexSQL Doc

| نرم افزار مستندسازی پایگاه داده |

 

Quest Software ApexSQL Doc 2020.03.1151 نام یک محصول نرم افزاری قدرتمند و قابل اطمینان در زمینه تولید، مدیریت و نگهداری مستندات پایگاه داده برای تیم‌های برنامه‌نویسی و توسعه پایگاه داده است که با استفاده از آن شما و دیگر اعضای تیم توسعه‌تان می‌توانید پایگاه داده خود را با انواع اطلاعات مهم و ضروری مستندسازی کنید. همانطور که می‌دانید، مدیریت کردن پایگاه داده‌های بزرگ بعضا می‌تواند گیج‌کننده باشد؛ به خصوص برای کسی که برای اولین با آن رو به رو می‌شود. در این شرایط، در دسترس بودن مستندات از پایگاه داده، اطلاعات جداول، انواع دیتا و … از ملزومات اساسی برای توسعه‌دهندگان جدید در تیم‌های نرم افزاری به شمار می‌رود. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که امکان مستندسازی حرفه‌ای پایگاه داده را در اختیار شما قرار می‌دهد.

مستندسازی و یا داکیومنت کردن پایگاه داده، عملیاتی است که با هدف آماده‌سازی یک دید واضح از پایگاه داده انجام می‌شود. در واقع هر دولوپر یا عضو جدیدی به تیم توسعه اضافه شد، با استفاده از مستندات پایگاه داده می‌تواند به دید واضحی از نحوه ارتباط جداول، کوئری‌ها، ورودی‌ها و … داشته باشد. این برنامه یک ابزار مفید است که می‌تواند به شما در زمینه دست‌یابی به این هدف کمک کند. با این نرم افزار شما می‌توانید برای هریک از پایگاه‌های داده خود اسناد HTML/CHM آماده کرده و با به‌اشتراک‌گذاری آن‌ها با دیگر اعضای تیم، به آن‌ها دید واضحی از سیستم پایگاه داده‌ای خود بدهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ApexSQL Doc را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Quest Software ApexSQL Doc :

– امکان مستندسازی پایگاه‌های داده‌ای SQL Server

– امکان خودکار و زمان‌بندی‌سازی داکیومنتیشن‌های پایگاه داده

– امکان مستندسازی مدل‌های Multidimensional/Tabular در SSAS

– امکان کاستومایز کردن خروجی داکیومنتیشن‌ها

– امکان مستندسازی در فرمت‌های CHM, HTML, Word, MD, PDF و …

– امکان قرار دادن نسخه گرافیکی نمودارهای داده و مدل‌ها در مستندات

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Quest Software ApexSQL Doc.cover1  300x107 - دانلود Quest Software ApexSQL Doc 2020.03.1151 - نرم افزار مستندسازی پایگاه داده Quest Software ApexSQL Doc.cover2  300x169 - دانلود Quest Software ApexSQL Doc 2020.03.1151 - نرم افزار مستندسازی پایگاه داده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 59.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR