دانلود Tenorshare Duplicate File Deleter 2.0.0.24 – نمایش و حذف فایل‌های تکراری

دانلود Tenorshare Duplicate File Deleter 2.0.0.24 - نمایش و حذف فایل‌های تکراری

 

دانلود Tenorshare Duplicate File Deleter

| نمایش و حذف فایل‌های تکراری |

 

Tenorshare Duplicate File Deleter 2.0.0.24 نرم افزاری جدید، کاربردی و با قابلیت کارکرد آسان برای کسانی است که معمولا از اطلاعات خود، نسخه‌های تکراری را در جاهای مختلف نگهداری می‌کنند. اینکه از فایل‌های مهم خودمان در چند نسخه بکاپ بگیریم، کار بسیار خوب و امنی است؛ اما آیا درست که همه‌ی این فایل‌ها در یک حافظه قرار گرفته باشند؟ مطمئنا خیر! طبق نظر کارشناسان حوزه علم رایانه، نسخه‌های پشتیبان گرفته شده از فایل‌ها، می‌بایست حتما بر روی حافظه‌هایی دیگر نظیر هارد اکسترنال، فضای ابری یا … ذخیره شده باشند تا در صورت وقوع هرگونه رخداد پیش‌بینی نشده برای حافظه اصلی، باز هم بتوان به اصل این اطلاعات در نسخه‌های پشتیبان دسترسی داشت. با توجه به این موضوع مهم و نبودن نیاز منطقی برای ذخیره چند نسخه‌ای از اطلاعات در حافظه، گاها لازم است که سیستم خود را برای وجود این دسته از فایل‌ها و اطلاعات تکراری اسکن کنیم.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزار جدیدی را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که به کمک آن، امکانی برایتان فراهم خواهد بود تا بتوانید فایل‌های تکراری موجود در سیستم خود را شناسایی و با یک کلیک آن‌ها را حذف کنید. اگر شما هم به دنبال ابزاری هستید که بتواند به سرعت اطلاعات تکراری موجود در سیستم را برایتان پیدا و حذف کند، این نرم افزار تا حد قابل ملاحظه‌ای می‌تواند شما را در این امر یاری کند تا بتوانید با پاک‌سازی اطلاعات اضافه، بخش قابل توجهی از حافظه سیستم را آزاد کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Tenorshare Duplicate File Deleter را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Tenorshare Duplicate File Deleter :

– امکان تشخیص فایل‌های تکراری با دقت 100%

– امکان پیش‌نمایش اطلاعات اسکن و یافت شده بر روی Windows/USB/SD card/ External hard drive و … در چند ثانیه‌ی کوتاه

– قابلیت نگهداری منظم‌تر اطلاعات شخصی نظیر عکس‌ها، فیلم‌ها، صداها و … در سیستم

– افزایش دادن فضای خالی و در دسترس در هارد درایو

– امکان کاستومایز کردن نوع جستجو و بالا بردن سرعت در تشخیص اطلاعات تکراری

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Tenorshare Duplicate File Deleter.cover1  300x191 - دانلود Tenorshare Duplicate File Deleter 2.0.0.24 - نمایش و حذف فایل‌های تکراری Tenorshare Duplicate File Deleter.cover2  300x191 - دانلود Tenorshare Duplicate File Deleter 2.0.0.24 - نمایش و حذف فایل‌های تکراری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 29.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR