دانلود DVDFab Photo Enhancer AI 1.0.2.3 x64 – نرم افزار بهبود کیفیت تصاویر

دانلود DVDFab Photo Enhancer AI 1.0.2.3 x64 - نرم افزار بهبود کیفیت تصاویر

 

دانلود DVDFab Photo Enhancer AI

| نرم افزار بهبود کیفیت تصاویر |

 

DVDFab Photo Enhancer AI 1.0.2.3 x64 نام یک ابزار جدید، حرفه‌ای و با عملکردی مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌تواند به شما کمک کند تا تصاویری با جلوه‌هایی زیبا و بهتر داشته باشید. این برنامه با قدرت‌گیری از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، قادر است تمام جزئیات تصویر را با دقت بالا شناسایی و سپس بهینه‌سازی نماید. با استفاده از این محصول نرم افزاری قوی و حرفه‌ای، شما به سرعت می‌توانید تصاویری با اندازه و یا کیفیت پایین را در آن فراخوانی و سپس با چند کلیک ساده، عکس‌ها را بزرگنمایی و کیفیت آن‌ها را بالا ببرید. برخلاف دیگر ابزارهای مشابه، این نرم افزار می‌تواند اندازه تصاویر شما را بدون افت کیفیت بالا ببرید و از این طریق، شما قادر هستید حتی تصاویر قدیمی و کیفیت پایین خود را نیز بهینه‌سازی کرده و نسخه‌ای بسیار باکیفیت‌تر از آن‌ها را تحویل بگیرید.

از آنجا که این برنامه عملکردی با قدرت‌گیری از هوش مصنوعی دارد، به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید به تصاویر خود افکت‌های کارتونی بدهید و یا اینکه با کاهش دادن نویز تصاویر، آن‌ها را در اندازه‌هایی بزرگ و بدون از دست دادن جزئیات تحویل بگیرید. اگر که شما هم می‌خواهید عکس‌هایی با کیفیت و بهینه‌تر داشته باشید، این محصول نرم افزاری قدرتمند می‌تواند در این زمینه به شما کمک شایانی بکند. هم اکنون می توانید نرم افزار DVDFab Photo Enhancer AI را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DVDFab Photo Enhancer AI :

– امکان بزرگنمایی تصاویر تا 40 برابر و بدون افت کیفیت

– امکان اعمال افکت‌های کارتونی بر روی تصاویر

– امکان رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید

– امکان از بین بردن نویز و ایرادات تصاویر

– قابلیت بهینه‌سازی تصاویر و حفظ جزئیات در حین فرآیند بزرگنمایی

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DVDFab Photo Enhancer AI.cover1  300x200 - دانلود DVDFab Photo Enhancer AI 1.0.2.3 x64 - نرم افزار بهبود کیفیت تصاویر DVDFab Photo Enhancer AI.cover2  300x200 - دانلود DVDFab Photo Enhancer AI 1.0.2.3 x64 - نرم افزار بهبود کیفیت تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.49 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR