دانلود RaiDrive 2022.3.21 – نرم افزار مدیریت حساب‌های ابری در ویندوز

دانلود RaiDrive 2022.3.21 - نرم افزار مدیریت حساب‌های ابری در ویندوز

 

دانلود RaiDrive

| نرم افزار مدیریت حساب‌های ابری در ویندوز |

 

RaiDrive 2022.3.21 نرم افزاری است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید تمام حساب‌های ابری خود را همچون یک درایو شبکه در سیستم‌عامل ویندوز مدیریت کنید. در شرایطی که شما در چند سرویس ابری دارای حساب کاربری هستید و می‌خواهید با سهولت بیشتری به آن دسترسی داشته باشید، لازم است استفاده از یک ابزار دسکتاپ را برای مدیریت این سرویس‌ها مدنظر قرار دهید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید در نهایت سهولت با کلیه حساب‌های ابری خود در قالب یک درایو مستقل در ویندوز کار کنید. بدین ترتیب، با این برنامه شما می‌توانید با سرعت و دسترسی‌پذیری بسیار بیشتری به اطلاعات خود در انواع فضاهای ابری دسترسی داشته و در صورت تمایل اطلاعات خود را به آن منتقل کنید.

این نرم افزار قادر است همچون یک کلاینت قوی و با دسترسی‌پذیری بسیار عالی به انواع حساب‌های Google Drive, Google Photos, OneDrive, Dropbox, Naver MYBOX, pCloud, MEGA, Box, Yande Disk, Mail.ru, Google Workspace, Microsoft 365, SharePoint, AWS, Azure, GCP, Alibaba, DigitalOcean, IBM, Wasabi, MinIO, Backblaze, Tencent, NCP, NHN, WebDAV, SFTP, FTP ایفای نقش کند که شما از طریق یک اپ دسکتاپ می‌توانید به اطلاعات خود در این فضاها دسترسی داشته باشید. کاربر با این برنامه می‌تواند حساب‌های ابری خود را با سهولت بسیار در این اپلیکیشن تعریف کند و در ادامه در ویندوز اکسپلورر (Windows Explorer) هم به حساب‌های خود دسترسی پیدا کند. با توجه به سازگاری بسیار این اپلیکیشن با انواع سرویس‌های ابری، می‌توان گفت که با استفاده از آن، دیگر نیاز به ابزارهای مشابه برای این کار حذف خواهد شد. هم اکنون می توانید نرم افزار RaiDrive را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار RaiDrive :

– امکان تعریف حساب‌های ابری مختلف برای دسترسی ساده‌تر

– قابلیت دسترسی به اطلاعات حساب‌های ابری در ویندوز اکسپلورر

– سازگاری با انواع فضاهای تست

– امکان خواندن و نوشتن اطلاعات در فضاهای ابری Google Drive, Google Photos, OneDrive, Dropbox, Naver MYBOX, pCloud, MEGA, Box, Yande Disk, Mail.ru, Google Workspace, Microsoft 365, SharePoint, AWS, Azure, GCP, Alibaba, DigitalOcean, IBM, Wasabi, MinIO, Backblaze, Tencent, NCP, NHN, WebDAV, SFTP, FTP

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

RaiDrive.cover1  300x278 - دانلود RaiDrive 2022.3.21 - نرم افزار مدیریت حساب‌های ابری در ویندوز RaiDrive.cover2  300x157 - دانلود RaiDrive 2022.3.21 - نرم افزار مدیریت حساب‌های ابری در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 97 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR