دانلود StarUML 5.0.0 – نرم افزار ترسیم نمودارهای UML

دانلود StarUML 5.0.0 x86/x64 - نرم افزار ترسیم نمودارهای UML

 

دانلود StarUML

| نرم افزار ترسیم نمودارهای UML |

 

StarUML 5.0.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قوی برای طراحی و ترسیم نمودارهای یوام‌ال (UML) برای نیازهای مهندسی است که تمام امکانات مورد انتظار شما در این زمینه را در خود جای داده است. این برنامه، مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است و کاربران خود را قادر می‌سازد تا بتوانند در محیطی یکپارچه و ساده، نمودارهای UML را طراحی و ترسیم کنند. همانطور که احتمالا می‌دانید، UML یک زبان بصری‌سازی است و از آن برای نمایش رفتار و ساختار یک سیستم استفاده می‌شود. یو ام ال به مهندسان نرم افزار و معماران سیستم در زمینه مدل‌سازی، طراحی و تحلیل کمک می‌کند و عموم متخصصین به ویژه افراد فعال در حوزه برنامه‌نویسی شیء گرا با آن آشنایی دارند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، ابزاری است که عمده‌ی نیاز شما در زمینه طراحی و ترسیم نمودارهای UML را پوشش می‌دهد. برای استارتاپ‌ها، مهندسین نرم افزار و انواع دیگر زمینه‌های مشابه می‌توان از نمودار UML برای تحلیل و نمایش رفتار کلی سیستم استفاده کرد. نرم افزار استار یو ام ال، یکی از ابزارهای قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه طراحی و ترسیم نمودارهای UML است که با امکانات گسترده خود توانسته رضایت بسیاری از متخصصین در این حوزه را جلب کند. هم اکنون می توانید نرم افزار StarUML را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار StarUML :

– پشتیبانی از استاندارد UML 2.x

– قابلیت ترسیم نمودارهای UML و تعاریفی همچون Class, Object, Use Case, Component, Deployment, Composite Structure, Sequence, Communication, Statechart, Activity,Timing, Interaction Overflow, Information Flow, Profile Diagram

– امکان مدل‌سازی با دیاگرام‌های SysML

– پشتیبانی از امکان ترسیم دیاگرام‌های Entity-Relationship (ERD), Data-flow Diagrams (DFD), Flowchart Diagrams

– قابلیت گسترش امکانات نرم افزار با نصب ده‌ها پلاگین کاربردی

– امکان مدل سازی دیتای نگهداری شده در فرمت JSON

– مجهز بودن به رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

StarUML.cover2  1 300x187 - دانلود StarUML 5.0.0 - نرم افزار ترسیم نمودارهای UML StarUML.cover1  300x187 - دانلود StarUML 5.0.0 - نرم افزار ترسیم نمودارهای UML

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 196 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR