دانلود Publii 0.39.0 Build 15465 – نرم افزار ساخت بلاگ و وب‌سایت

دانلود Publii 0.39.0 Build 15465 - نرم افزار ساخت بلاگ و وب‌سایت

 

دانلود Publii

| نرم افزار ساخت بلاگ و وب‌سایت |

 

Publii 0.39.0 Build 15465 نرم افزاری است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید با استفاده از فایل‌های استاتیک اچ‌تی‌ام‌ال (HTML)، بلاگ و وب‌سایت ایجاد کنید. از آنجا که این نرم افزار یک مجموعه‌ی قدرتمند و حرفه‌ای برای ایجاد صفحات وب محسوب می‌شود، کلیه صفحات ایجاد شده با آن بر اساس استانداردهای گوگل و دیگر موتورهای جستجو بوده و به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید وب‌سایت خود را در مدت زمانی کوتاه رشد و توسعه دهید. این محصول نرم افزاری به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید با استفاده از ابزارهایی قدرتمند و حرفه‌ای، وب‌سایت‌هایی جذاب و دیدنی ایجاد کنید و به دلیل رعایت کلیه استانداردهای SEO، محتوای شما در موتورهای جستجو همواره در نتایج بالاتر قرار خواهد گرفت.

این برنامه مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است که افراد مبتدی تا حرفه‌ای می‌توانند از مزایای آن نهایت بهره را ببرند. این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید تعداد بی‌شماری از وب‌سایت‌ها را بسازید و آن‌ها را مدیریت کنید. از ظاهر وب‌سایت گرفته تا استانداردهای تخصصی در طراحی وب‌سایت در این نرم افزار به شکل دقیقی قابل ویرایش و شخصی‌سازی بوده و کاربر می‌تواند در نهایت سادگی، وب‌سایت‌هایی با استاندارد سئوی بسیار قوی ایجاد کند.  هم اکنون می توانید نرم افزار Publii را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Publii :

– امکان ساخت، مدیریت و انتشار صفحات وب با استفاده از فایل‌های HTML

– دارا بودن امنیت بسیار بالا در ایجاد صفحات وب در مقایسه با دیگر CMSها

– امکان طراحی وب‌سایت‌هایی با قابلیت بارگذاری بسیار سریع

– امکان طراحی و مدیریت وب‌سایت‌ها در هر کجای دنیا

– امکان بهینه‌سازی رتبه سئوی وب‌سایت با استانداردهای روز موتورهای جستجوی دنیا

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Publii.cover1  300x184 - دانلود Publii 0.39.0 Build 15465 - نرم افزار ساخت بلاگ و وب‌سایت Publii.cover2  300x163 - دانلود Publii 0.39.0 Build 15465 - نرم افزار ساخت بلاگ و وب‌سایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 113 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR