دانلود Pixarra Luminance Studio 4.10 – نرم افزار نقاشی و هنرهای تجسمی

دانلود Pixarra Luminance Studio 4.10 - نرم افزار نقاشی و هنرهای تجسمی

 

دانلود Pixarra Luminance Studio

| نرم افزار نقاشی و هنرهای تجسمی |

 

Pixarra Luminance Studio 4.10 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی است که با تمرکز بر نقاشی و طراحی با استفاده از درشخندگی و نور در تصاویر، روشی خلاقانه را برای به تصویر کشیدن اثرات هنری به شما ارائه می‌کند. این برنامه در واقع یک استودیوی طراحی بسیار قدرتمند و پیشرفته است که به طور خاص برای هنرمندان، عکاسان و علاقه‌مندان به طراحی و ترسیم دیجیتالی ساخته و روانه بازار شده و در همین مدت زمان کوتاه توانسته توجه طیف گسترده‌ای از کاربران به به خود جلب کند. اگر که شما هم به ابزاری برای طراحی و نقاشی دیجیتالی با استفاده از عناصر نور و درخشندگی تاریک و روشن نیاز دارید، این نرم افزار یکی از بهترین راهکارهای در دسترس برای شماست.

تمام فرآیند نقاشی در این ابزار کاربردی و قوی، با یک پس‌زمینه سیاه رنگ شروع می‌شود و طراحی اصلی با استفاده از عناصر نوری انجام می‌گیرد. کاربران می‌توانند با رنگ‌ها و براش‌های متنوع، نیاز خود در این زمینه را به طور کامل پوشش داده و شروع به طراحی‌های جادویی کنند. این نرم افزار مجهز به یک محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که کاربر می‌تواند با بهره‌گیری از ده‌ها قابلیت جذاب و کاربردی، قلموها را متناسب با نیاز خود کاستومایز کند و به صورت لایه به لایه شروع به طراحی و ترسیم‌های مورد نظر خود کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Pixarra Luminance Studio را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Pixarra Luminance Studio :

– امکان نقاشی با نور و درخشندگی؛ مناسب برای رسانه‌های طبیعی و طرح‌های هنری

– دارا بودن بیش از 140 براش خاص

– امکانات گسترده ویرایش براش و اعمال تغییر و شخصی‌سازی آن‌ها

– دارا بودن تکسچرهای مختلف برای کاغذ، تایپ متن و رنگ‌ها

– امکان کار بر روی لایه‌ها، تغییر میزان شفافیت هر لایه و …

– دارا بودن امکانات خودکارسازی عملیات مختلف

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Pixarra Luminance Studio.cover1  300x190 - دانلود Pixarra Luminance Studio 4.10 - نرم افزار نقاشی و هنرهای تجسمی Pixarra Luminance Studio.cover2  300x196 - دانلود Pixarra Luminance Studio 4.10 - نرم افزار نقاشی و هنرهای تجسمی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 32.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR