دانلود Auto Shutdown 1.0.0 – نرم افزار رایگان خاموش کردن خودکار سیستم

دانلود Auto Shutdown 1.0.0 - نرم افزار رایگان خاموش کردن خودکار سیستم

 

دانلود Auto Shutdown

| نرم افزار رایگان خاموش کردن خودکار سیستم |

 

Auto Shutdown 1.0.0 نام نرم افزاری است که می‌تواند همزمان با اتفاق افتادن برخی رویدادها در ویندوز، سیستم شما را خاموش کند. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید برای سیستم خود محدودیتی مشخص را تعیین کنید که در زمان رسیدن به این محدودیت‌ها، دستور خاموش شدن سیستم (Shutdown) به طور خودکار اجرا گردد. اگر که شما هم به دنبال ابزاری هستید که بتواند اعمال Shutdown. Hibernate, Sleep را به طور خودکار و در زمان‌های مشخص به اجرا درآورد، این نرم افزار می‌تواند به عنوان یک ابزار مفید برای شما مفید و کاربردی باشد.

این نرم افزار به شما چند آپشن مختلف را پیشنهاد می‌کند که با فعال کردن هریک، می‌توانید آن را به عنوان عاملی برای خاموش کردن خودکار سیستم در نظر بگیرید و حتی پیش از اجرای عمل خاموش شدن سیستم، از صفحه نمایش ویندوز یک اسکرین‌شات تهیه کنید. شروط مختلف و در دسترس برای فعال کردن عامل خاموش شدن خودکار سیستم می‌تواند شامل فعالیت کاربر، خواندن و نوشتن اطلاعات، پردازنده، فعالیت شبکه و همینطور اجرا شدن یک پردازش خاص باشد که در صورت وقوع هرکدام از این رخدادها، عمل خاموش شدن سیستم به طور خودکار اجرا خواهد شد. هم اکنون می توانید نرم افزار Auto Shutdown را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Auto Shutdown :

– امکان تنظیم شرایط مشخص برای خاموش شدن خودکار سیستم

– امکان خاتمه دادن به فعالیت‌های سیستم در صورت رسیدن به محدودیت در مصرف دیتای شبکه، اعمال محدودیت برای پردازنده و …

– امکان خاموش کردن سیستم همزمان با اجرا کردن یک برنامه و یا بازی خاص

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Auto Shutdown.cover1  274x300 - دانلود Auto Shutdown 1.0.0 - نرم افزار رایگان خاموش کردن خودکار سیستم Auto Shutdown.cover2  274x300 - دانلود Auto Shutdown 1.0.0 - نرم افزار رایگان خاموش کردن خودکار سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.35 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR