دانلود بازی چیموجی – بازی حدس ایموجی 2.7 برای اندروید

دانلود بازی چیموجی - بازی حدس ایموجی 2.7 برای اندروید

 

دانلود بازی چیموجی – بازی حدس ایموجی برای اندروید

| بازی چیموجی برای اندروید |

 

چیموجی – بازی حدس ایموجی 2.7 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک فکری از استودیوی بازی سازی درخشان سافت است. اگر از دوست‌داران بازی‌های سبک حدس کلمه و فکری هستید، در این مطلب از سایت یاس دانلود یکی از عناوین خلاقانه‌ی فارسی را به عنوان یک بازی جدید در سبک «کلمات و دانستنی‌ها» برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم. در این بازی، شما باید با دقت و تمرکز، سعی کنید که کلمات مرتبط با ایموجی‌های مختلف را به درستی حدس بزنید. در هر مرحله از بازی، تعدادی ایموجی و شکلک‌های جالب در کنار هم قرار داده می‌شوند که در دل آن‌ها، یک کلمه گنجانده شده و شما باید آن را به درستی حدس بزنید

بازی چیموجی، صدها مرحله جذاب و سرگرم‌کننده در خود دارد که شما می‌توانید آن را در هر کجا و بدون نیاز به اینترنت بازی کنید. بازی به طور کلی دارای سه بخش کلمات، ضرب‌المثل و فیلم و سریال است که شما می‌توانید با انتخاب یکی از این دسته‌ها، چالش حدس کلمات را آغاز کنید. با بازی کردن چیموجی شما می‌توانید به تقویت حافظه خود کمک کرده و ساعاتی خوش را در تجربه بازی گروهی بازی دوستان داشته باشید. هم اکنون می توانید بازی چیموجی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی چیموجی – بازی حدس ایموجی :

– امکان تجربه ساعاتی خوش و سرگرم‌کننده به اتفاق دوستان

– قابلیت حدس کلمات و دانستنی‌ها با بیش از صدها مرحله مهیج

– امکان انتخاب دسته‌بندی‌های مختلف برای حدس کلمات از روی ایموجی‌های ترکیبی

– دارا بودن گیم‌پلی ساده و سرگرم‌کننده

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Chimoji.cover1  75x150 - دانلود بازی چیموجی - بازی حدس ایموجی 2.7 برای اندروید Chimoji.cover2  75x150 - دانلود بازی چیموجی - بازی حدس ایموجی 2.7 برای اندروید Chimoji.cover3  75x150 - دانلود بازی چیموجی - بازی حدس ایموجی 2.7 برای اندروید Chimoji.cover4  75x150 - دانلود بازی چیموجی - بازی حدس ایموجی 2.7 برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 21 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR