دانلود A Viewer for Windows 1.3.1 – نرم افزار مشاهده و ویرایش تصاویر

دانلود A Viewer for Windows 1.3.1 - نرم افزار مشاهده و ویرایش تصاویر

 

دانلود A Viewer for Windows

| نرم افزار مشاهده و ویرایش تصاویر |

 

A Viewer for Windows 1.3.1 نام یک ابزار سبک و کم‌حجم برای نمایش و ویرایش تصاویر در ویندوز است که با دارا بودن امکاناتی ساده و کاربردی به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید با سهولت بسیار تصاویر خود را در سیستم نمایش داده و آن‌ها را ویرایش کنید. زمانی که صحبت از ابزارهای نمایش و ویرایش تصویر به میان باشد، گزینه‌های بسیار زیادی در دسترس شما قرار دارد. تقریبا همه کاربران ترجیح می‌دهند که کارهای خود را با سرعت و سادگی انجام دهند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری ساده و کم‌حجم را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که با دارا بودن ابزارهایی نسبتا حرفه‌ای می‌تواند تمام انتظارات شما برای ویرایش و نمایش تصاویر در ویندوز را برآورده سازد.

با وجود اینکه سیستم‌عامل ویندوز یک ابزار پیش‌فرض برای نمایش و ویرایش ساده‌ی تصاویر را در خود دارد، بسیاری افراد برای برآورده کردن نیازهای خود به سراغ ابزارهای جایگزین می‌روند. در اینجا، یک جایگزین قوی و ساده را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که به شکلی رایگان می‌تواند تمام خواسته‌های شما برآورده کند. در این نرم افزار شما به سرعت می‌توانید تصاویر خود را فراخوانی کرده و در صورت تمایل آن‌ها را مشاهده و یا اینکه با ابزارهای موجود آن‌ها را ویرایش و تغییرات دلخواه‌تان را بر روی آن اعمال کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار A Viewer for Windows را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار A Viewer for Windows :

– امکان نمایش ساده و سریع تصاویر

– قابلیت فراخوانی عکس‌ها با سرعت مطلوب

– امکان ویرایش ساده تصاویر با امکانات بسیار

– امکان برش، چرخاندن، تغییر سایز و … عکس‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

A Viewer For Windows.cover1  300x209 - دانلود A Viewer for Windows 1.3.1 - نرم افزار مشاهده و ویرایش تصاویر A Viewer For Windows.cover2  300x209 - دانلود A Viewer for Windows 1.3.1 - نرم افزار مشاهده و ویرایش تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.53 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR