دانلود vMix Pro 24.0.0.72 x64 – نرم افزار میکس و مونتاژ فیلم

دانلود vMix Pro 24.0.0.72 x64 - نرم افزار میکس و مونتاژ فیلم

 

دانلود vMix Pro

| نرم افزار میکس و مونتاژ فیلم |

 

vMix Pro 24.0.0.72 x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه میکس و مونتاژ کردن فیلم است که امکاناتی جامع در این زمینه را در خود جای داده و می‌تواند تمام انتظارات شما از یک میکسر حرفه‌ای را برآورده کند. با استفاده از این نرم افزار، شما به سرعت می‌توانید فیلم‌هایی باکیفیت بالا و در سطح حرفه‌ای ایجاد کرده و آن‌ها را ویرایش و با هم ترکیب کنید. همه این فرآیندها از طریق این برنامه و رابط کاربری ساده آن امکان‌پذیر است.

ویرایش و تدوین ویدیو به مهارت و تمرین بسیاری نیاز دارد تا بتوان انتظار یک نتیجه درست را داشت. البته که متغیرهای بسیاری باید در نظر گرفته شود، اما چیزی که اهمیت دارد این است که برای انجام کارها و تدوین‌های خود ابزار درست را در دست داشته باشید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار تخصصی و جامع را برای ویرایش و تدوین فیلم در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم که کلیه انتظارات شما در این زمینه را برآورده می‌کند. این نرم افزار، مجهز به ده‌ها ابزار حرفه‌ای و کاربردی است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید هرگونه تدوین را بر روی فیلم‌ها اعمال کنید. وی‌میکس ابزاری است که برای کارهای تخصصی و پیشرفته طراحی شده و با دارا بودن یک محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید ویرایش و تدوین‌های خود را در سطح حرفه‌ای بر روی فیلم‌ها اعمال کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار vMix Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار vMix Pro :

– امکان فراخوانی فیلم‌های 4K/HD/SD برای ویرایش و تدوین

– سازگاری با انواع فرمت‌های AVI, MP4, H264, MPEG-2, WMV, MOV, MXF, DVD و …

– پشتیبانی از فرمت‌های صوتی MP3, WAV

– دارا بودن ده‌ها افکت‌های بصری و حرفه‌ای برای اعمال کردن بر روی فیلم‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

vMix Pro.cover1  300x162 - دانلود vMix Pro 24.0.0.72 x64 - نرم افزار میکس و مونتاژ فیلم vMix Pro.cover2  300x162 - دانلود vMix Pro 24.0.0.72 x64 - نرم افزار میکس و مونتاژ فیلم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 429 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR