دانلود Vectorworks InteriorCAD 2022 F2 x64 – نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی

دانلود Vectorworks InteriorCAD 2022 F2 x64 - نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی

 

دانلود Vectorworks InteriorCAD

| نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی |

 

Vectorworks InteriorCAD 2022 F2 x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و پیشرفته در حوزه صنعت و طراحی دکوراسیون داخلی است که به تولیدکنندگان و طراحان این اجازه را می‌دهد که بتوانند ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه خود را در یک محیط شبیه‌ و مدل‌سازی شده به تصویر کشیده و خروجی را با مشتریان و یا مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. این برنامه، مختص طراحی صنعتی در زمینه‌های طراحی با چوب (مناسب با نیاز نجاران)، طراحان و تولیدکنندگان کابینت آشپزخانه و … است و متناسب با نیاز آن‌ها، امکانات متعددی را در اختیارشان قرار می‌دهد.

با توجه به اینکه این روزها بسیاری از فرایندهای طراحی در ابتدای امر توسط محصولات نرم افزاری انجام می‌شوند، کاربرد این دسته از ابزارها در حوزه صنعت به نسبت قبل بسیار پیشی گرفته است. به بیان دیگر، با استفاده از محصولات نرم افزاری کاربردی در حوزه صنعت، می‌توان هرگونه ایده و یا طرح را در ابتدا به شکل مجازی شبیه‌سازی کرد تا ضمن صرفه‌جویی در هزینه و زمان، نتیجه‌ی نهایی کار را بتوان پیش از آغاز فرآیند تولید برآورد و به شکل واقعی مشاهده کرد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، ابزاری است قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی که با دارا بودن کتابخانه‌ای عظیم از انواع اشیاء و آیتم‌ها، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید از این ابزار در حوزه‌های مختلف صنعت، طراحی صنعتی و … بهره ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Vectorworks InteriorCAD را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Vectorworks InteriorCAD :

– دارا بودن امکاناتی جامع متناسب با نیاز نجاران، طراحی دکوراسیون، کابینت‌سازها و …

– پشتیبانی از امکانات طراحی 2 و 3 بعدی CAD

– امکان مدل و شبیه‌سازی برای نیاز تولید با استفاده از دستگاه‌‌های سی‌ان‌سی (CNC)

– دارا بودن سرعت بسیار بالا در پردازش طرح‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Vectorworks InteriorCAD.cover1  300x186 - دانلود Vectorworks InteriorCAD 2022 F2 x64 - نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی Vectorworks InteriorCAD.cover2  300x186 - دانلود Vectorworks InteriorCAD 2022 F2 x64 - نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.44 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR