دانلود EAZ Solution Eazy Fix 12.0 Build 2707643104 – نرم افزار ترمیم ایرادات سیستم

دانلود EAZ Solution Eazy Fix 12.0 Build 2707643104 - نرم افزار ترمیم ایرادات سیستم

 

دانلود EAZ Solution Eazy Fix

| نرم افزار ترمیم ایرادات سیستم |

 

EAZ Solution Eazy Fix 12.0 Build 2707643104 نرم افزاری است که می‌توانید از آن به عنوان راهکاری برای ترمیم سریع ایرادات سیستم استفاده کنید. این برنامه در واقع یک ماشین زمان برای ویندوز است و به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند تنها با چند کلیک ساده سیستم خود را به ساعات و یا روزای قبل بازگردانند. این برنامه قابلیتی را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید ایرادات سیستم خود را به سادگی چند کلیک برطرف کنید و سیستم خود را با چند کلیک، به زمان قبل از وقوع ایرادات مورد نظر برگردانید. این برنامه حتی در زمان‌هایی که سیستم‌عامل ویندوز قادر به بالا آمدن نباشد هم می‌تواند برای شما کاربردی باشد و به راحتی ایرادات احتمالی را برطرف نماید.

نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربر می‌تواند تنها با چند کلیک ساده، از وضعیت فعلی سیستم خود اسنپ‌شات تهیه کند و در هر زمان سیستم خود را به حالت قبل برگرداند. این برنماه در مواقعی کاربرد دارد که کاربر می‌خواهد از سیستم خود در برابر حملات ویروس‌های رایانه، ایرادات احتمالی، سناریوهای عدم بوت شدن سیستم‌عامل ویندوز و … محافظت کند. از آنجا که کاربر با این برنامه هم بسیار ساده و آسان است، هر کاربری به سرعت می‌تواند با امکانات آن ارتباط برقرار کرده و متناسب با نیاز خود از این امکانات بهره‌مند گردد. هم اکنون می توانید نرم افزار EAZ Solution Eazy Fix را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار EAZ Solution Eazy Fix :

– امکان مشاهده DNS cache

– امکان اجرای ساده و سریع دستور ipconfig /flushdns

– دارا بودن رابط کاربری ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

EAZ Solution Eazy Fix.cover2  - دانلود EAZ Solution Eazy Fix 12.0 Build 2707643104 - نرم افزار ترمیم ایرادات سیستم EAZ Solution Eazy Fix.cover1  - دانلود EAZ Solution Eazy Fix 12.0 Build 2707643104 - نرم افزار ترمیم ایرادات سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 39.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR