دانلود AirBrush: Easy Photo Editor Premium 4.18.1 – نرم افزار ایربراش: ویرایشگر حرفه‌ای تصویر برای اندروید

دانلود AirBrush: Easy Photo Editor Premium 4.18.1 - نرم افزار ایربراش: ویرایشگر حرفه‌ای تصویر برای اندروید

 

دانلود نرم افزار AirBrush: Easy Photo Editor برای اندروید

| نرم افزار ایربراش: ویرایشگر حرفه‌ای تصویر برای اندروید |

 

AirBrush: Easy Photo Editor Premium 4.18.1 نام یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ویرایش تصاویر در گوشی‌های اندروید است که با دارا بودن امکاناتی جامع و حرفه‌ای، توانسته به محبوبیت بسیاری در بین کاربران سیستم‌عامل اندروید برسد. چه کسی می‌تواند ادعا کند که برخی از ما، اصطلاحا “بدعکس” هستیم؟ سازندگان اپلیکیشن ایربراش، بر این باور هستند که همه کاربران باید یک ویرایشگر تصور خود را در دسترس داشته باشند تا بتوانید با اعمال فیلترها و افکت‌هایی زیبا و جذاب، تصاویر خود را با جلوه‌هایی زیبا و رویایی به تصویر بکشند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، کی جعبه‌ابزار حرفه‌ای ویرایش عکس است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید تصاویر خود را با جلوه‌های بصری بسیار زیبا آرایش و رتوش کرده و آن‌ها را با دوستان خود به‌اشتراک بگذارید.

بسیاری از ما بعد از ثبت تصاویر سلفی، از آن رضایت کافی نداشته و از پست کردن آن در شبکه‌های اجتماعی خودداری می‌کنیم. اپلیکیشن‌ جدیدی که در اینجا خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم، امکانی را فراهم می‌کند تا بتوانید با اعمال فیلترها و افکت‌هایی زیبا و چشم‌نواز، تصاویری بسیار زیبا و جذاب تر از حالت عادی داشته باشید. این جعبه ابزار حرفه‌ای به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید با راهکارهایی ساده و آسان، تصاویر خود را رتوش کرده و نواقص آن را اصلاح کنید. انواع ایرادا پوستی، جوش، آکنه، خال، زرد بودن دندان‌ها، چاقی یا لاغری در عکس‌ها به طور کامل در این اپلیکیشن قابل تغییر بوده و عملکرد آن رضایت بسیاری از کاربران را جلب کرده و پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده‌ی آن را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار AirBrush: Easy Photo Editor برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AirBrush: Easy Photo Editor Premium :

– امکان از بین بردن جوش و آکنه از پوست در تصاویر

– قابلیت سفید کردن دندان و براق‌تر کردن چشم‌ها در تصاویر

– فراهم‌ کردن امکان داشتن پوستی شفاف و صاف در عکس‌ها

– امکان لاغر و یا چاق کردن چهره‌ها در تصاویر سلفی

– قابلیت رتوش و ویرایش هنرمندانه عکس‌ها با امکاناتی جامع و حرفه‌ای

– امکان عمق و استایل دادن به تصاویر

– دارا بودن تکنولوژی ویرایش ریل تایم و مشاهده سریع تغییرات اعمال شده

– دارا بودن رابط گرافیکی بسیار زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AirBrush1 85x150 - دانلود AirBrush: Easy Photo Editor Premium 4.18.1 - نرم افزار ایربراش: ویرایشگر حرفه‌ای تصویر برای اندروید AirBrush2 85x150 - دانلود AirBrush: Easy Photo Editor Premium 4.18.1 - نرم افزار ایربراش: ویرایشگر حرفه‌ای تصویر برای اندروید AirBrush3 85x150 - دانلود AirBrush: Easy Photo Editor Premium 4.18.1 - نرم افزار ایربراش: ویرایشگر حرفه‌ای تصویر برای اندروید AirBrush4 85x150 - دانلود AirBrush: Easy Photo Editor Premium 4.18.1 - نرم افزار ایربراش: ویرایشگر حرفه‌ای تصویر برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 150 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR