دانلود Microsoft Authenticator 6.2202.0982 – اپلیکیشن احراز هویت مایکروسافت برای اندروید

دانلود Microsoft Authenticator 6.2202.0982 - اپلیکیشن احراز هویت مایکروسافت برای اندروید

 

دانلود نرم افزار Microsoft Authenticator برای اندروید

| اپلیکیشن احراز هویت مایکروسافت برای اندروید |

 

Microsoft Authenticator 6.2202.0982 اپلیکیشن رسمی مایکروسافت، برای استفاده از قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای در گوشی‌های اندروید است که به طور اختصاصی توسط شرکت مایکروسافت تولید شده و امکانات امنیتی متعددی را در خود دارد. امروزه با توجه به کاربرد بسیار گوشی‌های هوشمند و ارتباط با سرویس‌های اینترنتی و ابری، بحث امنیت در سیستم‌های نرم افزاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است. متاسفانه به دلیل کافی نبودن دانش تخصصی، اغلب افراد از نحوه تامین امنیت برای حفظ اطلاعات و حریم خصوصی بی‌اطلاع بوده و همین امر به هکرهای فرصت‌طلب امکانی می‌دهد که بتوانند افراد بسیار زیادی را قربانی اهداف خود کنند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که به طور اختصاصی توسط مایکروسافت برای سیستم احراز هویت دومرحله‌ای طراحی شده و امکاناتی جامع در این زمینه را در خود دارد.

احراز هویت دومرحله‌ای (2FA/TFA)، یک روش ساده و محبوب برای حفظ امنیت کاربر در فضای آنلاین است که توسط مایکروسافت در قالب یک اپلیکیشن‌ اختصاصی برای اندروید طراحی و منتشر شده است. با استفاده از این اپلیکیشن، شما می‌توانید با گوشی خود (بدون نیاز به وارد کردن پسورد) به اطلاعات اکانت مایکروسافت دسترسی داشته باشید. تنها کافی‌ست که نام کاربری خود را وارد و با تایید نوتیفیکیشن مربوطه، به مرحله دوم وارد شوید و سپس با وارد کردن رمز عبور، اثر انگشت یا …، ورود به حساب خود را نهایی کنید. با استفاده از این اپ، شما می‌توانید انواع اکانت‌های خود نظیر LinkedIn, Github, Amazon, Dropbox, Google, Facebook را وارد کرده و با استفاده از همین سیستم احراز هویت دو مرحله‌ای به آن‌ها دسترسی امن و سریع داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار Microsoft Authenticator برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Microsoft Authenticator :

– فراهم‌سازی سیستم احراز هویت دو مرحله‌ای در گوشی‌های اندروید

– امکان دسترسی به انواع حساب‌های تست و… در چارچوب امنیتی بسیار بالا

– امکان دسترسی به اپ‌ها، ایمیل‌ها و … در فضایی امن

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Microsoft Authenticator 1 75x150 - دانلود Microsoft Authenticator 6.2202.0982 - اپلیکیشن احراز هویت مایکروسافت برای اندروید Microsoft Authenticator 1 69x150 - دانلود Microsoft Authenticator 6.2202.0982 - اپلیکیشن احراز هویت مایکروسافت برای اندروید Microsoft Authenticator 2 75x150 - دانلود Microsoft Authenticator 6.2202.0982 - اپلیکیشن احراز هویت مایکروسافت برای اندروید Microsoft Authenticator 3 75x150 - دانلود Microsoft Authenticator 6.2202.0982 - اپلیکیشن احراز هویت مایکروسافت برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 69.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR