دانلود DeskSoft TypeButler 1.1.1 – نرم افزار تایپ ساده و سریع عبارات پرتکرار

دانلود DeskSoft TypeButler 1.1.1 - نرم افزار تایپ ساده و سریع عبارات پرتکرار

 

دانلود DeskSoft TypeButler

| نرم افزار تایپ ساده و سریع عبارات پرتکرار |

 

DeskSoft TypeButler 1.1.1 نرم افزاری است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید کلمات و عبارات پرتکرار در سیستم را به شکل ساده و سریع‌تری تایپ کنید. با استفاده از این برنامه، دیگر نیازی به تایپ چند‌باره‌ی کلمات و یا جملات نخواهید داشت و به آسانی فشردن یک کلید بر روی کیبورد می‌توانید عبارت متنی دلخواه خود را در هنگام تایپ در محیط‌های مختلف فراخوانی کنید. این برنامه قادر است با کارکردی سریع و ساده، در زمان لازم برای تایپ کردن کلمات و عبارات بکاهد و بهره‌وری کارهای شما را بالا ببرد.

این نرم افزار می‌تواند کلمه، جمله و یا ساختارهای متنی شما را با فرمت و استایل خاص برای شما نگهداری کند و به سادگی یک کلیک آن‌ها را به همان‌گونه که بوده‌اند در محیط مورد نظرتان فراخوانی نماید. با این برنامه شما به راحتی می‌توانید هر عبارت متنی را در محیط‌های مختلف تایپ متن راخوانی کرده و از آن برای ارتقای بهره‌وری و صرفه‌جویی در زمان استفاده کنید. بدین ترتیب، شما در حین انجام امور روزمره خود، دیگر نیازی به تایپ عبارات پرتکرار نخواهید داشت؛ زیرا که این برنامه می‌تواند با دقت و سرعت بالا و بدون هیچ‌گونه خطایی، عبارات مورد نظرتان را تایپ کند.هم اکنون می توانید نرم افزار DeskSoft TypeButler را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DeskSoft TypeButler :

– امکان فراخوانی متون از قبل تایپ شده در نرم افزارهای مختلف

– شبیه‌سازی کلیدهای ترکیبی پیچیده

– امکان سازماندهی کلمات و عبارات پرتکرار در متن

– امکان ایگزینی متن با ترکیب کلیدهای دلخواه

– امکان فراخوانی متون از قبل آماده شده با یک کلیک ساده موس

– کارکرد ساده و سریع – سازگاری با Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10, Windows 11, Windows Server

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DeskSoft TypeButler.cover1  300x167 - دانلود DeskSoft TypeButler 1.1.1 - نرم افزار تایپ ساده و سریع عبارات پرتکرار DeskSoft TypeButler.cover2  300x205 - دانلود DeskSoft TypeButler 1.1.1 - نرم افزار تایپ ساده و سریع عبارات پرتکرار

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.92 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR