دانلود File Centipede 1.0 – نرم افزار رایگان مدیریت دانلود

دانلود File Centipede 1.0 - نرم افزار رایگان مدیریت دانلود

 

دانلود File Centipede

| نرم افزار رایگان مدیریت دانلود |

 

File Centipede 1.0 نام یک ابزار جدید، رایگان و کاربردی برای مدیریت دانلود فایل‌ها از اینترنت است که با دارا بودن امکاناتی جامع و کاربردی، کلیه انتظارات شما در این زمینه را برآورده می‌کند. با این برنامه دانلود منیجر شما به راحتی می‌توانید هرگونه فایل را از شبکه اینترنت با سرعت بسیار بالا دانلود کرده و از امکانات محبوبی همچون توقف/ادامه دانلود فایل‌ها، تقسیم‌بندی فایل جهت افزایش سرعت دانلود و … اشاره کرد. دانلود کردن محتوا از اینترنت، این روزها به یک امر پرتکرار در روزمره ما بدل شده و مجهز بودن به یک ابزار مدیریت‌کننده دانلود فایل‌ها تا حد زیادی می‌تواند ما را در این راستا کمک کند.

از این نرم افزار می‌توانید برای دانلود هرگونه دیتای کم‌حجم و یا حجیم از اینترنت اقدام کنید. محیط گرافیکی این نرم افزار بسیار ساده و زیبا طراحی شده و دسترسی‌پذیری بسیار بالایی دارد. در همان ابتدا، کاربر می‌تواند با چند کلیک ساده با طرز کار آن آشنایی پیدا کند و طی چند کلیک ساده، اطلاعات خود را برای دانلود در این نرم افزار فراخوانی کند و با یک زمان‌بندی دلخواه، دانلود آن را در زمان دلخواه آغاز نماید. این نرم افزار به شما امکانی می‌أهد که بتوانید اطلاعات خو درا از آدرس‌های URL/FTP/Torrent دانلود کرده و آن‌ها را در سیستم ذخیره کنید. امکانات دیگری همچون بالا بردن سرعت دانلود فایل، تقسیم‌بندی فایل‌های در حال دانلود، قابلیت توقف و ادامه دانلودها، زمان‌بندی دانلود و … از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار محسوب می‌شوند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار File Centipede را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار File Centipede :

– پشتیبانی از پروتکل‌های HTTP,HTTPS, FTP, FTPS

– پشتیبانی از آدرس‌های Magnet, Hash, BitTorrent

– امکان دانلود حرفه‌ای چندین فایل به طور همزمان

– قابلیت محدودسازی سرعت دانلود فایل‌ها

– قابلیت ثبت و نگهداری آدرس‌ها برای دریافت به صورت زمان‌بندی شده

– قابلیت توقف/ادامه دانلود فایل‌ها

– امکان افزایش سرعت دانلود

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

File Centipede.cover1  300x233 - دانلود File Centipede 1.0 - نرم افزار رایگان مدیریت دانلود File Centipede.cover2  300x235 - دانلود File Centipede 1.0 - نرم افزار رایگان مدیریت دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 25.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR