دانلود Output Messenger Server/Client 2.0.15 x86/x64 – نرم افزار گفتگو و تعامل با اعضای تیم به صورت دورکاری

دانلود Output Messenger Server/Client 2.0.15 x86/x64 - نرم افزار گفتگو و تعامل با اعضای تیم به صورت دورکاری

 

دانلود Output Messenger

| نرم افزار گفتگو و تعامل با اعضای تیم به صورت دورکاری |

 

Output Messenger Server/Client 2.0.15 x86/x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی برای چت و گفتگو با همکاران در دورکاری است که می‌توان با استفاده از آن برای تعامل هرچه بهتر اعضای تیم با یکدیگر و همینطور به‌اشتراک‌گذاری ایده‌ها و افکار استفاده کرد. با استفاده از این محصول نرم افزاری جدید و کاربردی، شما می‌توانید در محیطی امن و ساده، یک شبکه ارتباطی مجازی را ایجاد کرده و اعضای تیم را به گروه ایجاد شده دعوت کنید. به مانند انواع دیگر نرم افزارهای پیام‌رسان، با استفاده از این برنامه شما می‌توانید به صورت متنی، صوتی و تصویری با دیگر اعضای تیم ارتباط برقرار کرده و از تجربه ارسال/دریافت پیام و تعامل با اعضای تیم لذت ببرید.

این نرم افزار مجهز به یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند است که شما به راحتی بعد از نصب و اجرا می‌توانید از امکانات آن بهره ببرید. ایجاد و راه‌اندازی گروه و یا روم‌های گفتگو در این نرم افزار بسیار ساده و آسان بوده و طی چند کلیک ساده می‌توانید گروه‌های مورد نظر خود را تشکیل داده و با اعضای تیم خود به افکار گروهی و به‌اشتراک‌گذاری ایده‌ها بپردازید. این نرم افزار همچنین دارای امکانات کاربردی دیگری همچون مدیریت تسک‌ها، قابلیت ویدیو کنرفرانس، به‌اشتراک‌گذاری صفحه نمایش و ده‌ها قابلیت کاربردی و مفید دیگر مناسب برای اهداف دورکاری اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Output Messenger را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Output Messenger :

– امکان راه‌اندازی سرور شخصی و تضمین امنیت

– رمزنگاری پیچیده پیام‌ها و انواع اطلاعات رد و بدل شده بین کاربران

– توانایی به‌اشتراک‌گذاری صفحه نمایش با اعضای تیم

– امکان تنظیم یادآور برای تسک‌ها

– امکان ارسال و دریافت پیام صوتی، متنی و تصویری

– قابلیت ویدیو کنفرانس

– امکان چت و گفتگوی شخصی و گروهی

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Output Messenger.cover1  300x208 - دانلود Output Messenger Server/Client 2.0.15 x86/x64 - نرم افزار گفتگو و تعامل با اعضای تیم به صورت دورکاری Output Messenger.cover2  300x208 - دانلود Output Messenger Server/Client 2.0.15 x86/x64 - نرم افزار گفتگو و تعامل با اعضای تیم به صورت دورکاری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.76/7.96/14.0/14.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR