دانلود DM Disk Editor and Data Recovery Free (DMDE) 4.0.0.800 x86/x64 – ابزار پیشرفته ریکاوری دیتا

دانلود DM Disk Editor and Data Recovery Free (DMDE) 4.0.0.800 x86/x64 - ابزار پیشرفته ریکاوری دیتا

 

دانلود DM Disk Editor and Data Recovery Free (DMDE)

| ابزار پیشرفته ریکاوری دیتا |

 

DM Disk Editor and Data Recovery Free (DMDE) 4.0.0.800 x86/x64 نام یک نرم افزار قدرتمند و حرفه‌ای برای جستجو، ویرایش و ریکاوری دیتای موجود در هارد درایو است. این برنامه می‌تواند اطلاعات از دست رفته را بر اساس ساختار فولدربندی و فایل‌های موجود در آن برای شما ریکاوری کند. در مواقع ضروری و برای بازگردانی اطلاعات مهم و ضروری‌تان که بر حسب سناریوهای مختلف حذف شده‌اند، به کمک این نرم افزار به سادگی قابل بازگشت هستند. این نرم افزار یکی از بهترین ابزارهای ریکاوری اطلاعات است که از الگوریتم‌هایی پیشرفته و منحصر به فرد برای بازیابی دیتا استفاده می‌کند و در چندین نشریه مختلف توانسته به عنوان یکی از برترین ابزارهای ریکاوری دیتا شناخته شود.

در دنیای دیجیتال، دیتا می‌تواند غیرقابل دسترس و یا خراب و یا حتی گم شود. ویروس‌های رایانه‌ای، فرمت شدن حافظه و … از جمله سناریوهایی هستند که طی آن، اطلاعات کاربر ممکن است از دست بروند و در صورتی که شما برای چنین شرایطی آمادگی کافی داشته باشید، احتمالا به راحتی می‌توانید از پس این شرایط بر بیایید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را برای شما مهیا می‌کند تا بتوانید با سرعت و دقت بسیار بالا، هارد درایو خود را اسکن و اطلاعات حذف شده از روی آن را بازیابی کنید. این برنامه مجهز به یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند است و کاربر طی چند کلیک به سرعت می‌تواند اطلاعات حذف شده خود از سیستم را ریکاوری کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار DMDE برای کامپیوتر و ویندوز را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DM Disk Editor and Data Recovery Free (DMDE) :

– پشتیبانی از سیستم‌های 32 و 64 بیتی

– دارا بودن حالت دو پنجره‌ای و پیش‌نمایش فایل‌ها

– قابلیت باز کردن مسیهای مختلف در قالب تب‌هایی مجزا از هم

– امکان کپی و انتقال اطلاعات

– توانایی تغییر نام و حذف اطلاعات

– پشتیبانی از FTP/ZIP/ISO

– دارا بودن ادیتور پیش‌فرض برای فرمت‌های RTF/CSV/DOCX

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DMDE.cover1  300x219 - دانلود DM Disk Editor and Data Recovery Free (DMDE) 4.0.0.800 x86/x64 - ابزار پیشرفته ریکاوری دیتا DMDE.cover2  300x160 - دانلود DM Disk Editor and Data Recovery Free (DMDE) 4.0.0.800 x86/x64 - ابزار پیشرفته ریکاوری دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.75/1.95 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR