دانلود بازی Nextgen: Truck Simulator 0.84 – شبیه‌ساز حمل و نقل با ماشین سنگین برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Nextgen: Truck Simulator 0.84 - شبیه‌ساز حمل و نقل با ماشین سنگین برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Nextgen: Truck Simulator برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز حمل و نقل با ماشین سنگین برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Nextgen: Truck Simulator 0.84 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی و رانندگی کامیون از استودیوی بازی سازی Tassimov Games است. اگر که شما هم از علاقه‌مندان به تجربه لذت رانندگی با کامیون هستید و همواره دوست داشته‌اید که این تجربه را در زندگی واقعی کسب کنید و تاکنون موفق نبوده‌اید، ما برایتان یکی از جدیدترین بازی‌های اندرویدی را در این سبک آماده کرده‌ایم که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید با انواع وسایل نقلیه سنگین به حمل و نقل آیتم‌های مختلف بپردازید و ماموریت‌ها را کامل کنید.

این بازی اندرویدی، مختص افرادی است که علاقه بسیاری به تجربه رانندگی با کامیون و وسایل نقلیه سنگین دارند. اگر که از چالش‌های سخت و دشوار بازی هراس ندارید، این بازی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در این بازی شما با ده‌ها ماموریت ماجرایی و جذاب سر و کار دارید و باید آن‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارید. وظیفه شما در بازی این است که یک کسب و کار بزرگ حمل و نقل با وسایل نقلیه سنگین را مدیریت کنید و انواع منابع و اقلام را جابه‌جا و به فروش برسانید. این بازی مجهز به گرافیک تصویری و صداپردازی بسیار عالی و واقع‌گرایانه است و علاقه‌مندان می‌توانند انواع کامیون‌های مشهور را در این بازی رانندگی کنند و از این تجربه لذت ببرند. هم اکنون می توانید بازی Nextgen: Truck Simulator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Nextgen: Truck Simulator :

– امکان رانندگی با انواع کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین

– امکان تجربه ماموریت‌های جذاب و سرگرم‌کننده شامل رانندگی در شرایط مختلف آب و هوایی و مسیرها و طبیعت دیدنی

– دارا بودن گرافیک بصری و صداپردازی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Nextgen Truck Simulator 1 150x84 - دانلود بازی Nextgen: Truck Simulator 0.84 - شبیه‌ساز حمل و نقل با ماشین سنگین برای اندروید + نسخه بی نهایت Nextgen Truck Simulator 2 150x84 - دانلود بازی Nextgen: Truck Simulator 0.84 - شبیه‌ساز حمل و نقل با ماشین سنگین برای اندروید + نسخه بی نهایت Nextgen Truck Simulator 3 150x84 - دانلود بازی Nextgen: Truck Simulator 0.84 - شبیه‌ساز حمل و نقل با ماشین سنگین برای اندروید + نسخه بی نهایت Nextgen Truck Simulator 4 150x84 - دانلود بازی Nextgen: Truck Simulator 0.84 - شبیه‌ساز حمل و نقل با ماشین سنگین برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 388/372/300 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR