دانلود JMMGC Operation Center 2022 Premium 17.2 – فایل منیجر قدرتمند ویندوز

دانلود JMMGC Operation Center 2022 Premium 17.2 - فایل منیجر قدرتمند ویندوز

 

دانلود JMMGC Operation Center

| فایل منیجر قدرتمند ویندوز |

 

JMMGC Operation Center 2022 Premium 17.2 نام یک ابزار جدید و کاربردی است که به کمک آن به راحتی می‌توانید فایل‌ها را در سیستم خود مدیریت کنید. اگر که شما هم به دنبال یک ابزار جایگزین برای ویندوز اکسپلورر جهت مدیریت فایل‌ها و فولدرها هستید، ما برایتان یک ابزار همه‌کاره را آماده کرده‌ایم که امکاناتی جامع را در اختیار شما می‌گذارد. این نرم افزار در واقع یک فایل منیجر قوی مجهز به FTP و پشتیبانی از فایل‌های فشرده (ZIP) است که به تنهایی می‌تواند نیاز به چند ابزار مختلف را حذف کند. برای آن دسته افرادی که شمار بسیاری از فایل‌ها و فولدرها را در سیستم نگهداری می‌کنند و به روشی ایمن برای مدیریت و حفظ اطلاعات خود نیاز دارند، استفاده از یک فایل منیجر قوی و پرامکانات توصیه‌ای مفید خواهد بود.

با این نرم افزار، هرآنچه که از یک ابزار مدیریت فایل احتیاج داشته باشید را در یک پکیج مستقل در اختیار خواهید داشت. این برنامه به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید به کلیه امکانات مورد انتظار خود برای مدیریت فایل نظیر کپی و انتقال دیتا، حذف، تغییر نام و … دسترسی داشته و این عملیات‌ها را با سرعت و سادگی بسیار به انجام برسانید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار JMMGC Operation Center برای کامپیوتر و ویندوز را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار JMMGC Operation Center 2022 Premium :

– پشتیبانی از سیستم‌های 32 و 64 بیتی

– دارا بودن حالت دو پنجره‌ای و پیش‌نمایش فایل‌ها

– قابلیت باز کردن مسیهای مختلف در قالب تب‌هایی مجزا از هم

– امکان کپی و انتقال اطلاعات

– توانایی تغییر نام و حذف اطلاعات

– پشتیبانی از FTP/ZIP/ISO

– دارا بودن ادیتور پیش‌فرض برای فرمت‌های RTF/CSV/DOCX

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

JMMGC Operation Center.cover1  300x172 - دانلود JMMGC Operation Center 2022 Premium 17.2 - فایل منیجر قدرتمند ویندوز JMMGC Operation Center.cover2  300x182 - دانلود JMMGC Operation Center 2022 Premium 17.2 - فایل منیجر قدرتمند ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9.89 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR