دانلود AmoyShare BeeConverter Pro 1.0.3 – مبدل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی

دانلود AmoyShare BeeConverter Pro 1.0.3 - مبدل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی

 

دانلود AmoyShare BeeConverter Pro

| مبدل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی |

 

AmoyShare BeeConverter Pro 1.0.3 نام یک اپلیکیشن قوی و کاربردی برای تبدیل ویدوها است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید چندین فایل ویدیویی را به صورت همزمان با هم تبدیل کنید. اگر که شما هم به یک مبدل ویدیویی قدرتمند برای تبدیل فیلم جهت تماشای آن‌ها در پخش‌کننده‌های مختلف هستید، ما برایتان ابزار جدیدی را آماده کرده‌ایم که می‌تواند فیلم‌ها را با سرعت و کیفیت مناسب برای شما به دیگر فرمت‌های دلخواه‌تان تبدیل کند. این نرم افزار با انواع فرمت‌های صوتی و تصویری سازگاری کامل دارد و از همه مهم‌تر اینکه قادر است ویدیوها را با سرعت بسیار بیشتری به نسبت دیگر ابزارهای مشابه برای شما تبدیل کند.

با این برنامه شما به راحتی می‌توانید فرمت‌های صوتی و ویدیویی را به انواع فرمت‌های رایج و شناخته شده تبدیل کنید که از جمله این فرمت‌ها می‌توان به MP4, MKV, AVI, FLV, WEBM, MP3, WMA, WAV, M4A اشاره کرد. در کنار این‌ها، ابزار فوق مجهز به سه قابلیت دیگر نظیر تبدیل ویدیو به فایل GIF، برش دادن فیلم‌ها و همینطور ادغام فایل‌های ویدیویی با همدیگر است که تمام انتظارات شما در این زمینه را برآورده می‌کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار AmoyShare BeeConverter Pro برای کامپیوتر و ویندوز را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AmoyShare BeeConverter Pro :

– امکان تبدیل کردن فرمت‌های صوتی و تصویری به هم

– دارا بودن سرعت بسیار بالا در پردازش فیلم‌ها

– امکان تبدیل فیلم‌های HD/4K بدون افت کیفیت

– قابلیت برش و ادغام فیلم‌ها

– امکان تبدیل ویدیوها به GIF

– پشتیبانی از H.265/HEVC, H264/AVC

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AmoyShare BeeConverter Pro.cover1  300x198 - دانلود AmoyShare BeeConverter Pro 1.0.3 - مبدل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی AmoyShare BeeConverter Pro.cover2  300x198 - دانلود AmoyShare BeeConverter Pro 1.0.3 - مبدل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 56 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR