دانلود Sketch2Code – ساخت فرم‌ های HTML از روی عکس (بدون کدنویسی)

دانلود Sketch2Code - ساخت فرم‌ های HTML از روی عکس (بدون کدنویسی)

 

دانلود Sketch2Code

| ساخت فرم‌ های HTML ز روی عکس (بدون کدنویسی) |

 

Sketch2Code نام یک سرویس جدید، رایگان و کاربردی برای ساختن فرم‌های اچ‌تی‌ام‌ال (HTML) بدون نیاز به کدنویسی است. همانطور که می‌دانید، طراحی صفحات اینترنتی با استفاده از زبان HTML انجام می‌‌شود. در واقع هر المانی که در صفحات اینترنتی می‌بینید، به کمک این زبان و دیگر تکنولوژی‌های مرتبط با طراحی وب آماده و بر روی صفحه به نمایش درمی‌آیند. در طی چند دهه اخیر، تکنولوژی طراحی وب دست‌خوش تغییر و تحولات چشم‌گیری شده و امروزه صفحات اینترنتی با ده‌ها تکنولوژی پیشرفته در کنار هم کار می‌کنند و دیگر کمتر کسی به جزئیات طراحی یک صفحه و یافرم اچ‌تی‌ام‌ال توجه می‌کند. به دلیل در دسترس بودن انواع نمونه کدهای HTML، توسعه‌دهندگان و طراحان وب ترجیح می‌دهند که از فرم‌ها و یا صفحات آماده برای اهداف خود استفاده کنند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، قصد معرفی سرویس جدید و آنلاین اسکچ2کد را داریم؛ سرویس جدیدی که به تازگی از سوی مایکروسافت (Microsoft) معرفی شده و می‌تواند از روی عکس‌های شما فرم HTML تولید کند!

اسکچ2کد، با این هدف طراحی شده که شما بتوانید بدون نیاز به یک خط کدنویسی اچ‌تی‌ام‌ال، انواع فرم‌های دلخواه خود را طراحی و کد آماده‌ی آن را تحویل بگیرید. این سرویس که به صورت آنلاین خدمت می‌دهد، با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی (AI) می‌تواند تصاویر شما را اسکن کند و المان‌های مختلف ترسیم شده بر روی آن را شناسایی و متناسب با آن، فرم HTML آماده تحویل شما بدهد. برای شروع کافی‌ست که فرم مورد نظر خود را با کاغذ و قلم و یا هرگونه نرم افزار نقاشی دیجیتال (حتی Paint) آماده و آن را به اسکچ2کد بدهید؛ این نرم افزار در یک چشم بر هم زدن، کد آماده‌ی فرم شما را که شامل متن، فیلد متنی، لیست‌های چند آیتمی و … است را خدمت‌تان ارائه می‌کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Sketch2Code برای کامپیوتر و ویندوز را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Sketch2Code :

– بهره‌مندی از تکنولوژی پیشرفته‌ی هوش مصنوعی طراحی و توسعه داده شده از سوی مایکروسافت

– قابلیت دسترسی‌پذیری بسیار بالا جهت تولید سریع و آسان فرم‌های اچ‌تی‌ام‌ال (HTML)

– عدم نیاز به کدنویسی دستی و آماده‌سازی هوشمند و سریع انواع فرم‌ها

– قابلیت تشخیص المان‌های صفحه به طور جامع و دقیق شامل (Textbox, ComboBox, Radio Button و …)

– کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Sketch2Code.cover1  1 300x255 - دانلود Sketch2Code - ساخت فرم‌ های HTML از روی عکس (بدون کدنویسی) Sketch2Code.cover2  1 300x174 - دانلود Sketch2Code - ساخت فرم‌ های HTML از روی عکس (بدون کدنویسی)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR