دانلود Kripto Video Protector & Media Player 4.8.5 – نرم افزار رمزنگاری فیلم‌ها

دانلود Kripto Video Protector & Media Player 4.8.5 - نرم افزار رمزنگاری فیلم‌ها

 

دانلود Kripto Video Protector & Media Player

| نرم افزار رمزنگاری فیلم‌ها |

 

Kripto Video Protector & Media Player 4.8.5 نام یک راهکار نرم افزاری جدید و قدرتمند برای محافظت از فیلم‌ها با پسوردهای AES-256 است که به کمک آن می‌توانید از امکان دسترسی دیگر افراد به فایل‌های خصوصی‌تان جلوگیری به عمل آورید. این نرم افزار در واقع یک ابزار رایکان و کم‌حجم است که با آن می‌توانید جلوی دسترسی سایر افراد به ویدیوهای خود را بگیرید. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و سریع است و طی چند قدم ساده کاربر می‌تواند فایل‌های ویدیویی خود را در محیط آن فراخوانی و رمزنگاری کند.

به طو رکلی، طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان است و افراد طی چند قدم ساده می‌توانند متناسب با نیاز خود فیلم‌ها را رمزنگاری کنند. با این برنامه شما به سادگی می‌توانید هرگونه فایل ویدیویی را رمزنگاری کنید و با پسوردهایی پیچیده و غیرقابل شکستن، فایل‌ها را محافظت کنید. این ابزار کنار امکانات پیشرفته‌ی خود برای رمزنگاری و رمزگشایی فایل‌ها، به شما امکانی هم می‌دهد تا بتوانید فایل‌های خود را در فضایی محافظت شده تماشا کنید و از امکانات آن بهره‌مند شوید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Kripto Video Protector & Media Player برای کامپیوتر و ویندوز را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Kripto Video Protector & Media Player :

– امکان رمزنگاری ساده و آسان فیلم‌ها

– امکان تغییر پسورد فایل‌های PPMF

– امکان جستجو و پیدا کردن فایل‌های رمزنگاری شده

– دارا بودن پلیر حرفه‌ای فایل‌های محافظت شده

– دارا بودن محیط کاربری زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Kripto Video Protector Media Player.cover1  300x186 - دانلود Kripto Video Protector & Media Player 4.8.5 - نرم افزار رمزنگاری فیلم‌ها Kripto Video Protector Media Player.cover2  300x186 - دانلود Kripto Video Protector & Media Player 4.8.5 - نرم افزار رمزنگاری فیلم‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 72 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR