دانلود Netron 5.6.0 – نترون؛ مشاهده و ویرایش مدل‌های هوش مصنوعی

دانلود Netron 5.6.0 - نترون؛ مشاهده و ویرایش مدل‌های هوش مصنوعی

 

دانلود Netron

| نترون؛ مشاهده و ویرایش مدل‌های هوش مصنوعی |

 

Netron 5.6.0 نترون؛ نام یک پروژه مالتی پلتفرم و متن‌باز در زمینه مصورسازی و ویرایش مدل‌های هوش مصنوعی است. این برنامه از انواع مختلف اکستنشن‌های یادگیری عمیق (Deep Learning)، یادگیری ماشین (Machine Learning) و شبکه‌های عصبی (Neural Network) پشتیبانی می‌کند. نترون بر پایه الکترون و نود. جی‌اس ساخته شده و به طور یکسان برای ویندوز، لینوکس و مک منتشر شده و دائما در حال بروزرسانی و جامعه‌ای فعال در گیت‌هاب دارد.

نترون، یک پروژه متن باز و مبتنی بر الکترون است که به شما امکان می‌دهد تا بتوانید مدل‌های شبکه عصبی ONNX را مشاهده کنید. Open Neural Network Exchange (ONNX)، فرمتی بود که به توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی امکانی داد تا بتوانند با سهولت بیشتری مدل‌ها را منتقل و ترکیب کنند. در واقع این یک فرمت و راهکار نوآورانه برای حذف نیاز به تبدیل در هنگام جابه‌جایی مدل‌ها در بین فریمورک‌های مختلف بود که اکنون با استقبال بسیاری از توسعه‌دهندگان مواجه شده است. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Netron برای کامپیوتر و ویندوز را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Netron :

– مناسب برای توسعه‌دهندگام حوزه هوش مصنوعی (AI)

– پشتیبانی از فرمت ONNX برای ویرایش و بصری‌سازی

– امکان اجرا بر روی ویندوز، لینوکس و مک

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Netron.cover1  300x210 - دانلود Netron 5.6.0 - نترون؛ مشاهده و ویرایش مدل‌های هوش مصنوعی Netron.cover2  300x169 - دانلود Netron 5.6.0 - نترون؛ مشاهده و ویرایش مدل‌های هوش مصنوعی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 117 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR