دانلود Alarm++ 9.1.3.1043 x64 – نرم افزار یادآور امور مهم و ضروری در ویندوز

دانلود Alarm++ 9.1.3.1043 x64 - نرم افزار یادآور امور مهم و ضروری در ویندوز

 

دانلود Alaram++

| نرم افزار یادآور امور مهم و ضروری در ویندوز |

 

Alarm++ 9.1.3.1043 x64 نرم افزاری است که رویدادهای مختلف را از طریق ایونت‌های ویندوز، ایمیل، پیام کوتاه (SMS) و روش‌های دیگر به شما یادآوری می‌کند. این برنامه، مناسب‌ترین روش انتخابی شما را برای یادآوری امور مهم و ضروری پیشنهاد می‌:ند تا از این پس، انجام امور مهم و ضروری‌تان را هیچ‌گاه فراموش نکنید. اگر که شما نیز از دسته افرادی هستید که دائما انجام کارهای مهم روزانه خود را فراموش می‌کنید، این ابزار یک راهکار قوی برای یادآوری و زمان‌بندی انجام امور است که شما می‌توانید برای آن مجموعه‌ای از یادآورها را تعریف کرده و در زمان هر رویداد، اعلان مربوطه را ببینید و به انجام آن بپردازید.

این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید آلارم‌هایی با قابلیت تکرار در زمان‌های مشخص تنیم کنید تا هر روز، هر هفته و یا هر ماه در روز و زمانی مشخص پخش شوند. از این برنامه می‌ـوانید برای یادآوری رویدادهای مهم نظیر سالروز تولد دوستان و آشنایان، تنظیم و برنامه‌ریزی انجام امورات شخصی، کاری و … استفاده که استفاده از این ابزار برایتان مفید واقع گردد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Alarm++‏‏‎ ‎برای کامپیوتر و ویندوز را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Alarm++ :

– امکان یادآوری قرارهای ملاقات، سالروز تولد، ددلاین‌ها و …

– امکان تنظیم ساعت بیدار باش با آهنگ یا موسیقی دلخواه

– امکان باز کردن خودکار آدرس‌های اینترنتی در زمان مشخص از روز

– امکان اجرای خودکار و تنظیم شده‌ی آلارم‌ها

– قابلیت ارسال ایمیل، اس‌ام‌اس و … برای یادآوری اعلان‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Alarm.cover1  300x100 - دانلود Alarm++ 9.1.3.1043 x64 - نرم افزار یادآور امور مهم و ضروری در ویندوز Alarm.cover2  300x194 - دانلود Alarm++ 9.1.3.1043 x64 - نرم افزار یادآور امور مهم و ضروری در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.54 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR