دانلود Top Data Protector 3.0.0.298 – نرم افزار محافظت از فایل‌ها و فولدرها

دانلود Top Data Protector 3.0.0.298 - نرم افزار محافظت از فایل‌ها و فولدرها

 

دانلود Top Data Protector

| نرم افزار محافظت از فایل‌ها و فولدرها |

 

Top Data Protector 3.0.0.298 نرم افزاری سبک، ساده و رایگان برای محافظت از امنیت اطلاعات شما در ویندوز است. با این برنامه، کاربر به راحتی می‌تواند بر روی فایل‌ها و فولدرهای خود در ویندوز، رمزهایی پیچیده قرار دهد تا بدین ترتیب از امکان دسترسی و یا تغییرات غیرمجاز آن جلوگیری کند. محیط گرافیکی این نرم افزار تا حد امکان ساده طراحی شده تا افراد تازه‌کار و یا حرفه‌ای قادر باشند به سرعت با آن ارتباط برقرار کرده و از امکانات آن بهره‌مند شوند.

در ابتدای کار با این برنامه، شما باید یک رمز عبور اصلی برای برنامه ست کنید و در ادامه، فایل‌ها و فولدرهای خود را برای محافظت در محیط آن Drag & Drop کنید. به عنوان مثال، کاربر می‌تواند اطلاعاتی نظیر شماره تلفن‌ها، تصاویر، فیلم‌ها، ویس‌های صوتی، پسورد حساب‌ها، فایل های پروژه و … را در آن فراخوانی کرده و بر روی آن رمزهایی قدرتمند قرار دهد. در صورت تمایل، حتی این امکان هم وجود دارد که بتوانید فایل یا فولدر انتخابی خود را مخفی کنید و بدین ترتیب هیچ کاربر دیگری نخواهد توانست به اطلاعات دسترسی داشته و یا حتی آن را ببیند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Top Data Protector برای کامپیوتر و ویندوز را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Top Data Protector :

– امکان محافظت از اطلاعات در یک فضای ایمن

– جلوگیری از وقوع حملات باج‌افزارها

– جلوگیری از امکان حذف و یا تغییر غیرمجاز فایل و فولدرها

– امکان مخفی‌سازی فایل‌ها و فولدرها

– امکان رمز گذاشتن بر روی اطلاعات مهم و محرمانه

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Top Data Protector.cover1  300x203 - دانلود Top Data Protector 3.0.0.298 - نرم افزار محافظت از فایل‌ها و فولدرها Top Data Protector.cover2  300x203 - دانلود Top Data Protector 3.0.0.298 - نرم افزار محافظت از فایل‌ها و فولدرها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9.31 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR