دانلود Leonardo 0.17.66 x64 – نرم افزار حرفه‌ای رسم نقاشی در ویندوز

دانلود Leonardo 0.17.66 x64 - نرم افزار حرفه‌ای رسم نقاشی در ویندوز

 

دانلود Leonardo

| نرم افزار حرفه‌ای رسم نقاشی در ویندوز |

 

Leonardo 0.17.66 x64 یکی از بهترین ابزارها به منظور رسم نقاشی در سیستم‌عامل ویندوز است. با این برنامه، شما کاربران به انواع ابزارهای لازم برای ترسیم نقاشی و به تصویر کشیدن انواع طرح‌های دیجیتالی در ویندوز دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از این ابزار برای رسم انواع طرح‌ها در سیستم‌عامل ویندوز استفاده کنید. این نرم افزار که لئوناردو نام دارد، راهکاری ساده و با قابلیت کاربرد بسیار آسان است که می‌توان آن را در انواع سیستم‌ها با اندازه‌های مختلف صفحه نمایش مورد استفاده قرار داد. سرعت و بهره‌وری این برنامه بسیار بالاست و کاربر می‌تواند به راحتی چند کلیک ساده، انواع طرح‌ها و ایده‌ها را به تصویر بکشد.

محیط گرافیکی این نرم افزار بسیار ساده و زیبا و کاربرپسند است و برای افراد راست‌دست و یا چپ‌دست، بهترین ابزار برای ترسیم انواع نقاشی و طرح‌های دیجیتالی محسوب می شود. لئوناردو، مجهز به ده‌ها ابزار کاربردی و قوی برای رسم انواع اشکال هندسی، خط و دایره به صورت پرسپکتیو است و به شما کمک می‌کند تا بتوانید با انواع قلموهای رنگی، نقاشی‌هایی حرفه‌ای را در سیستم‌عای ویندوزی به تصویر بکشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Toucan را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Leonardo :

– امکان رسم انواع اشکال هندسی، خط و … به صورت دیجیتالی

– دارا بودن سرعت بسیار بالا در پردازش و ذخیره‌سازی

– دارا بودن ابزارهای حرفه‌ای پرسپکتیو

– دارا بودن ده‌ها قلموی نقاشی مختلف و حرفه‌ای

– سازگاری کامل با Microsoft Surface Pro, Surface Go, Surface Book, Lenovo ThinkPad Yoga, Lenovo Miix, Huion Kamvas, Ugee, XP-Pen, Wacom Intous, Wacom Cintiq

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Leonardo.cover1  300x208 - دانلود Leonardo 0.17.66 x64 - نرم افزار حرفه‌ای رسم نقاشی در ویندوز Leonardo.cover2  300x208 - دانلود Leonardo 0.17.66 x64 - نرم افزار حرفه‌ای رسم نقاشی در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.55 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR