دانلود TunesKit iPhone Unlocker 1.1.0.4 – نرم افزار آنلاک کردن قفل آیفون

دانلود TunesKit iPhone Unlocker 1.1.0.4 - نرم افزار آنلاک کردن قفل آیفون

 

دانلود TunesKit iPhone Unlocker

| نرم افزار آنلاک کردن قفل آیفون |

 

TunesKit iPhone Unlocker 1.1.0.4 نرم افزاری است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید انواع مختلف قفل‌ها از روی آیفون، آیپاد تاچ و آیپد را حذف کرده و مجدد به دیوایس خود دسترسی پیدا کنید. این برنامه قادر است رمزهای 4 و 6 رقمی و یا Touch ID و Face ID را از روی دستگاه‌های اپل حذف کنید. این برنامه قادر است بدون نیاز به نصب برنامه آیتونز (iTunes) انتظارات شما در این زمینه را برآورده کند تا به راحتی بتوانید به اطلاعات دیوایس خود دسترسی پیدا کنید.

همانطور که گفته شد، این نرم افزار از انواع مختلف پسوردهای تنظیم شده برای دستگاه‌های iOS پشتیبانی می‌کند و بنابراین شما تنها با یک کلیک می‌توانید انواع این رمزها را بایپس کنید. یکی دیگر از موارد کاربرد این نرم افزار، در زمان به فروش رساندن و یا واگذاری آیفون و آیپد به دیگر افراد است. بدین صورت که شما بدون نیاز به Passcode و یا آیتونز قادر هستید دیوایس خود را فکتوری ریست کنید. به منظور نگاه داشتن امنیت اطلاعات شخصی‌تان، این برنامه ساده‌ترین روش را برای حذف لاک اسکرین و همینطور از بین بردن کامل اطلاعات در اختیار شما می‌گذارد تا به آسانی بتوانید قفل دیوایس‌های iOS در تمامی نسخه‌ها را با آن باز کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار TunesKit iPhone Unlocker را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TunesKit iPhone Unlocker :

– امکان حذف کردن انواع قفل و لاک اسکرین آیفون، آیپادتاچ و آیپد

– امکان فکتوری ریست کردن دیوایس‌های iOS بدون نیاز به Passcode و iTunes

– سازگاری با کلیه دستگاه‌های اپل و نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل iOS

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TunesKit iPhone Unlocker.cover1  300x179 - دانلود TunesKit iPhone Unlocker 1.1.0.4 - نرم افزار آنلاک کردن قفل آیفون TunesKit iPhone Unlocker.cover2  300x179 - دانلود TunesKit iPhone Unlocker 1.1.0.4 - نرم افزار آنلاک کردن قفل آیفون

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 19.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR