دانلود Kopia 0.10.5 – نرم افزار پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات

دانلود Kopia 0.10.5 - نرم افزار پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات

 

دانلود Kopia

| نرم افزار پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات |

 

Kopia 0.10.5 نام یک راهکار نرم افزاری جدید، رایگان و متن‌باز برای پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات است که می‌توان آن را به عنوان یک روش قابل اطمینان جهت بکاپ‌گیری دیتا در فضاهای ابری مورد استفاده قرار داد. پشتیبان‌گیری از اطلاعات، همواره به عنوان یک روش هوشمندانه برای مواجهه با شرایط پیش‌بینی نشده به شمار می‌رود؛ خصوصا اینکه شرایط مذکور، آلوده شدن سیستم به ویروس، بدافزار و یا باج‌گیرهای نرم افزاری باشد. کارشناسان حوزه امنیت، توصیه می‌کنند که افراد همواره بایست اطلاعات مهم و حیاتی خود را در چند فضای مختلف بکاپ بگیرند تا در شرایط پیش‌بینی نشده بتوان با سهولت و امنیت بسیار به آن‌ها دسترسی دوباره داشت.

نکته مهم در رابطه با بکاپ‌هایی که تهیه می‌کنید این است که هیچ‌گاه نباید آن‌ها را در سیستمی نگه دارید که دیتای اصلی نیز در آن وجود دارد. در واقع نسخه‌های پشتیبان می‌بایست در یک حافظه، هارد درایو و یا فضای ابری دیگر ذخیره شود تا در سناریوهای پیش‌بینی نشده، امنیت اطلاعات شما تضمین شده باشد. در این مطلب از سایت یاس دانلود ابزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که می‌تواند به عنوان یک دستیار پیشرفته در امر پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات برای شما ایفای نقش کند. شما می‌توانید حافظه شخصی و یا انواع فضاهای ابری نظیر Google Cloud Storage, Amazon S3, Minio, Wasabi, Backblaze B2, Azure Blob Storage, SFTP, WebDAV  را به عنوان مقصد نسخه پشتیبان دیتای خود تعیین کرده و در بکاپ‌های خود را به طور مستقیم در آن‌ ذخیره کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Kopia را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Kopia :

– فراهم‌سازی امکان پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات با امنیت بسیار بالا

– امکان رمزنگاری بکاپ‌ها با سرعت بسیار بالا

– رایگان و متن‌باز بودن

– امکان فشرده‌سازی بکاپ‌ها برای اشغال کردن فضای کمتر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Kopia1 300x211 - دانلود Kopia 0.10.5 - نرم افزار پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات Kopia2 300x211 - دانلود Kopia 0.10.5 - نرم افزار پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 70 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR