دانلود بازی Please Subscribe برای PC

دانلود بازی Please Subscribe برای PC

 

دانلود بازی Please Subscribe برای کامپیوتر

| بازی پلیز ساب‌اسکرایپ |

| نسخه Unleashed |

 

Please Subscribe بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی، استراتژیک و نقش‌آفرینی می باشد که در سال 2022 توسط Raptor Claw Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، یک عنوان جدید و در واقع سری تکمیلی برای بازی Gamer Career Tycoon 2018 است. شما در این بازی به عنوان یک استریمر بازی ایفای نقش می‌کنید و باید کانال شخصی خود برای این کار را راه‌اندازی و مدیریت کنید. شما با پیشرفت در این کار می‌توانید به کسب درآمد برسید و مدتی بعد، سوپراستار شبکه اینترنت باشید.

این روزها، استریمرهای گیم به شهرت و محبوبیت بسیاری در سطح اینترنت رسیده‌اند. شما هم در این بازی می‌توانید به عنوان یک استرمر گیم ایفای نقش کرده و تلاش کنید تا به عنوان معروف‌ترین استریمر دنیا شناخته شوید. شما این بازی را با یک استریمر تازه‌کار و مبتدی شروع می‌کنید و در صورت تلاش بیشتر می‌توانید به یک اینفلوئنسر معروف در دنیا تبدیل شوید. در ادامه مسر حرفه‌ای خود می‌توانید بهترین ویرایشگرهای ویدیو، هنرمندان، برنامه‌«ویسان، صداپیشگان و یا آهنگ‌سازان را برای استودیوی خود استخدام کرده و محتوای حرفه ای خود را با دیگران در دنیا به‌اشتراک بگذارید.هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Please Subscribe را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Please Subscribe 1 300x169 - دانلود بازی Please Subscribe برای PC Please Subscribe 2 300x169 - دانلود بازی Please Subscribe برای PC

 

Please Subscribe 3 300x169 - دانلود بازی Please Subscribe برای PC Please Subscribe 4 300x169 - دانلود بازی Please Subscribe برای PC

 

تریلر بازی Please Subscribe :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Vista or 7
Processor: 1.2 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX® 9 Compatible Graphics Card
DirectX: Version 9.0a
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP, Vista, 7 or 10
Processor: 2.8 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX® 9 Compatible Graphics Card
DirectX: Version 9.0a
Storage: 2 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 420 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR