دانلود dbForge Studio 2022 for Oracle Enterprise 4.4.49 x86/x64 – مدیریت پایگاه داده اوراکل

دانلود dbForge Studio 2022 for Oracle Enterprise 4.4.49 x86/x64 - مدیریت پایگاه داده اوراکل

 

دانلود dbForge Studio for Oracle

| نرم افزار مدیریت پایگاه داده اوراکل |

 

dbForge Studio 2022 for Oracle Enterprise 4.4.49 x86/x64 نام یک ابزار جدید، پیشرفته و قدرتمند در زمینه مدیریت پایگاه داده اوراکل است که یک محیط توسعه یکپارچه با امکاناتی حرفه‌ای را در اختیار توسعه‌دهندگان پایگاه داده اوراکل قرار می‌دهد. این محصول نرم افزاری، امکان کدنویسی PL/SQL را بهبود می‌بخشد و قادر است دیتای شما را بین چندین سرور اوراکل مختلف همگام‌سازی کند. این نرم افزار همچنین مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است و کاربر می‌تواند به آسانی با پایگاه داده خود ارتباط برقرار کرده و در آن به مدیریت و کار بر روی داده‌ها بپردازد.

اگر که شما هم از توسعه‌دهندگان حوزه پایگاه داده و به خصوص پایگاه داده اوراکل هستید، در این مطلب از سایت یاس دانلود یک محصول قدرتمند و حرفه‌ای را برای شما آماده کرده‌ایم که تمامی انتظارات شما از یک محیط توسعه مخصوص برای پایگاه داده اوراکل را تحت پوشش قرار می‌دهد. این برنامه یک ابزار پیشرفته و حرفه‌ای است که به طور خاص برای مدیریت فرآیندهای پیچیده کار با پایگاه‌های داده اوراکل طراحی شده است. از این نرم افزار و امکانات موجود در آن می‌توانید برای توسعه پایگاه داده، طراحی پایگاه داده، همگام‌سازی داده، مدیریت داده‌ها، آنالیز دیتا و گزارش‌گیری از آن استفاده کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار dbForge Studio 2022 for Oracle را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار dbForge Studio 2022 for Oracle :

– مجهز بودن به دستیار پیشرفته کدنویسی PL/SQL

– امکان مدیریت پروژه‌های توسعه پایگاه داده

– قابلیت تولید دیتا

– امکان تولید و مدیریت مستندات پایگاه داده

– دارا بودن دیباگر PL/SQL

– امکان کوئری بیلدر

– قابلیت ایمپورت/اکسپورت اسکیمای پایگاه داده

– قابلیت مدیریت و طراحی پایگاه داده

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

dbForge Studio 2022 for Oracle Enterprise.cover1  300x175 - دانلود dbForge Studio 2022 for Oracle Enterprise 4.4.49 x86/x64 - مدیریت پایگاه داده اوراکل dbForge Studio 2022 for Oracle Enterprise.cover2  300x213 - دانلود dbForge Studio 2022 for Oracle Enterprise 4.4.49 x86/x64 - مدیریت پایگاه داده اوراکل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 135 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR