دانلود Luminar Neo 1.1.0 (9815) – نرم افزار ویرایشگر خلاقانه‌ی تصاویر

دانلود Luminar Neo 1.0.0 (9188) - نرم افزار ویرایشگر خلاقانه‌ی تصاویر

 

دانلود Luminar Neo

| نرم افزار ویرایشگر خلاقانه‌ی تصاویر |

 

Luminar Neo 1.1.0 (9815) نام یک ویرایشگر جدید و حرفه‌ای تصویر است که با بهره‌گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی، امکانی را فراهم می‌سازد تا شما بتوانید در حین ویرایش تصاویر خود از جدیدترین تکنیک‌های پیشرفته ویرایش عکس استفاده و ایده‌های خلاقانه خود را بر روی تصاویرتان اعمال کنید. اگر که شما هم فردی فعال در حوزه گرافیک و عکس‌برداری هستید و می‌خواهید تصاویر خود را به روش‌های جدید و پیشرفته‌تری ویرایش کنید، ما برایتان ابزاری قدرتمند را آماده کرده‌ایم که می‌تواند در این امر شما را یاری کند. لومینار نئو، نرم افزاری جدید و قدرت گرفته از تکنولوژی‌های هوش مصنوعی است که می‌تواند حتی پیچیده‌ترین ویرایش‌ها و تغییرات را به شکلی خلاقانه بر روی تصاویر شما اعمال و نتیجه‌ای خیره‌کننده را برای شما به نمایش درآورد.

لومینار نئو، با استفاده از تکنولوژی جدیدی تحت عنوان RelightAI، به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید نور را در فضاهای سه‌بعدی به شکلی خودکار و دقیق کنترل کنید. این برنامه قادر است عمق تصویر شما را محاسبه و یک نقشه سه‌بعدی از آن را بسازید تا بتوانید تغییرات دلخواه خود برای توزیع نور در قسمت‌های مختلف تصویر را به شکلی واقع‌گرایانه و طبیعی اعمال کنید. این نرم افزار همچنین می‌تواند ایرادات موجود در تصاویر را نیز شناسایی و به سرعت اصلاح کند. اگر از علاقه‌مندان به عکاسی در طبیعت باشید، این نرم افزار گزینه‌ای ایده‌آل برای جایگزینی نمای آسمان در تصاویر شماست. ویرایشگر تصویر لومینار نئو، ضمن مجهز بودن به تکنولوژی‌های جدید پردازش تصویر به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید تصاویر خود را به شکلی ساده و حرفه‌ای‌تر ویرایش کرده و از نتیجه آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Luminar Neo را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Luminar Neo :

– امکان کنترل و توزیع حرفه‌ای نور در تصاویر

– قابلیت تغییر حرفه‌ای پس‌زمینه عکس‌ها

– توانایی اصلاح سریع ایرادات موجود در تصاویر

– قابلیت تغییر و جایگزینی آسمان در تصاویر با تکنولوژی هوش مصنوعی

– مجهز بودن به موتور پردازش گرافیکی فوق پیشرفته

– دارا بودن رابط گرافیکی بسیار زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Luminar Neo.cover1  300x193 - دانلود Luminar Neo 1.1.0 (9815) - نرم افزار ویرایشگر خلاقانه‌ی تصاویر Luminar Neo.cover2  300x193 - دانلود Luminar Neo 1.1.0 (9815) - نرم افزار ویرایشگر خلاقانه‌ی تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

– Hardware:: Windows-based hardware PC with mouse or similar input device
– Processor: CPU Intel® Core™ i5 or better, AMD Ryzen™ 5 or better
– OS version: 10 version 1909 or higher (only 64-bit OS)
– RAM: Memory 8 GB RAM or more (16+ GB RAM is recommended)
– Disk space: Hard disk 10 GB free space; SSD for best performance
– Display: 1280×768 size or better
– Graphics: Open GL 3.3 or later compatible graphics card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR