دانلود SoftInterface Diff Doc Pro 16.00 – نرم افزار مقایسه سندهای متنی

دانلود SoftInterface Diff Doc Pro 16.00 - نرم افزار مقایسه سندهای متنی

 

دانلود SoftInterface Diff Doc Pro

| نرم افزار مقایسه سندهای متنی |

 

SoftInterface Diff Doc Pro 16.00 نام یک ابزار جدید و کاربردی است که می‌تواند کلیه نیازهای شما در زمینه مقایسه و پیدا کردن نقاط تفاوت سندهای متنی را پوشش دهد. با این برنامه شما به راحتی می‌توانید چند فایل و یا محتوای یک فولدر را فراخوانی کرده و محتوای آن‌ها را با آن هم مقایسه کنید. این برنامه از تمامی فرمت‌های Microsoft Word,Excel,PowerPoint,PDF,RTF,Text,HTML,XML,DOCX  پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید با چند کلیک ساده، این دسته از فایل‌ها و محتوای آن را با همدیگر مقایسه کنید.

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید محتوای متنی چند سند مختلف را با هم مقایسه کنید؟ در چنین مواقعی، یک راه سنتی این است که مطالعه هر دو سند را خودتان انجام داده و با تمرکز و دقت بالا، بخش‌های تفاوت آن‌ها را با هم پیدا کنید. راهکار دیگری که در اینجا به شما عزیزان معرفی می‌کنیم، امکانی را فراهم می‌کند تا بتوانید به سرعت از وجود تفاوت در میان فایل‌های مختلف به شکل سیستمی مطلع شوید. این نرم افزار به عنوان ورودی چندین فرمت مختلف و رایج دیجیتالی را دریافت می‌کند و در ادامه شما با چند کلیک ساده می‌توانید فایل‌ها را با هم مقایسه کرده و تفاوت‌ها را در آن ببینید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SoftInterface Diff Doc Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SoftInterface Diff Doc Pro :

– امکان مقایسه فایل‌های Word (DOC, DOCX), Excel, PDF, Rich Text (RTF), Text, HTML, XML, PowerPoint, WordPerfect

– امکان مقایسه کلمه به کلمه و یا حرف به حرف عبارات

– امکان کنار هم قرار دادن فایل‌های مقایسه و مشاهده نقاط تفاوت در رنگ‌هایی مجزا و خوانا

– امکان دسترسی به امکان مقایسه سریع فایل‌های متنی از طریق منوی راست کلیک در ویندوز اکسپلورر

– امکان تهیه گزارشات HTML برای ذخیره نتایج مقایسه

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SoftInterface Diff Doc Pro.cover1  300x185 - دانلود SoftInterface Diff Doc Pro 16.00 - نرم افزار مقایسه سندهای متنی SoftInterface Diff Doc Pro.cover2  300x185 - دانلود SoftInterface Diff Doc Pro 16.00 - نرم افزار مقایسه سندهای متنی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8.24 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR