دانلود Icons8 Lunacy 8.2.1 x86/x64 – نرم افزار طراحی UI/UX/Web

دانلود Icons8 Lunacy 8.2.1 x86/x64 - نرم افزار طراحی UI/UX/Web

 

دانلود Icons8 Lunacy

| نرم افزار طراحی UI/UX/Web |

 

Icons8 Lunacy 8.2.1 x86/x64 نام یک محیط قدرتمند و حرفه‌ای برای طراحی موکاپ، رابط‌های کاربری و انواع دیگر تصویرسازی‌های گرافیکی برای صفحات وب، اپلیکیشن‌های موبایل و … است. این برنامه، به شما یک محیط گرافیکی مبتنی بر طراحی وکتور را ارائه می‌کند تا بتوانید پروژه‌های گرافیکی خود را در آن به انجام برسانید. از این برنامه، شما می‌توانید برای انواع تصویرسازی‌های گرافیکی، طراحی آیکون و رابط‌های کاربری استفاده کنید. علاوه بر این، با این نرم افزار شما به انواع مختلف ابزارهای ویرایش و تغییر تصاویر هم دسترسی دارید و به آسانی می‌توانید ترسیمات مختلف، کار با اشیای گرافیکی و … را در یک محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند انجام دهید.

این نرم افزار در واقع یک ابزار طراحی قدرتمند و محبوب است که محیط کاری شما را به ابزارهایی هوشمند در حوزه گرافیک مجهز می‌کند. با این ابزار طراحی، شما به راحتی می‌توانید به انجام پروژه‌های طراحی رابط کاربری (مخصوص موبایل و یا وب) پرداخته و از امکاناتی کاربردی همچون بزرگ‌نمایی تصاویر، حذف بک‌گراند عکس‌ها، تولید تصویر آواتار، ایجاد متون گرافیکی و … نهایت بهره را ببرید. این محصول نرم افزاری قدرتمند، جایگزینی رایگان و حرفه‌ای برای ابزارهای فیگما (Figma)، اسکچ (Sketch) و ادوبی اکس‌دی (Adobe XD) است. اگر در این مهارت دستی داشته و به عنوان یک طراح حرفه‌ای در زمینه UI/UX فعالیت دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده، این ابزار هوشمند و قوی را امتحان کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Icons8 Lunacy را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Icons8 Lunacy :

– فراهم‌سازی یک محیط زیبا و یکپارچه برای انواع پروژه‌های طراحی UI/UX/Web

– مناسب برای انواع ترسیمات گرافیکی، ویرایش‌ها و کار با فرمت‌های مختلف گرافیکی

– قابلیت بزرگ‌نمایی تصاویر

– جایگزین قدرتمند برای Figma, Scethc, Adobe XD

– مجهز بودن به رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Icons8 Lunacy.cover1  300x204 - دانلود Icons8 Lunacy 8.2.1 x86/x64 - نرم افزار طراحی UI/UX/Web Icons8 Lunacy.cover2  300x173 - دانلود Icons8 Lunacy 8.2.1 x86/x64 - نرم افزار طراحی UI/UX/Web

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 113/120 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR