دانلود Clovery 22.0.1 – دسترسی به تمامی سرویس‌های گوگل از یک برنامه

دانلود Clovery 22.0.1 - دسترسی به تمامی سرویس‌های گوگل از یک برنامه

 

دانلود Clovery

| دسترسی به تمامی سرویس‌های گوگل از یک برنامه |

 

Clovery 22.0.1 نام یک اپلیکیشن جدید و کاربردی برای آن دسته افرادی است که روزانه با شمار متعددی از سرویس‌های گوگل کار می‌کنند. اگر که شما هم از کاربران همیشگی سرویس‌های گوگل نظیر گوگل درایو، جیمیل، گوگل فوتوز، گوگل ترنسلیت، یوتیوب و … هستید، ما برایتان یک ابزار کاربردی را آماده کرده‌ایم که می‌تواند امکان دسترسی به کلیه سرویس‌های گوگل را برایتان با سهولت بیشتری فراهم کند. در واقع با استفاده از این ابزار، دیگر نیازی نیست که برای دسترسی به سرویس‌های مورد نظر خود به وب‌سایت آن مراجعه کنید و همه این سرویس‌ها از طریق یک برنامه گرافیکی کاربردی در دسکتاپ برای شما قابل دسترس است.

محیط گرافیکی این نرم افزار بسیار ساده و زیبا طراحی شده و در اولین نگاه، شما را برای همیشه جذب خود خواهد کرد. با اولین ورود به این برنامه، دسترسی به کلیه سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل برای شما ساده و سریع خواهد بود. اگر که شما هم از کاربران سرویس‌هایی نظیر Google Drive, Gmail, YouTube, Meet, Translate و … هستید و به دنبال راهی برای دسترسی ساده و سریع‌تر به این سرویس‌های می‌گردید، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که می‌تواند تمام سرویس‌های گوگل را در یک‌جا برایتان فراهم کند تا به آسانی بتوانید به آن‌ دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Clovery را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Clovery :

– امکان دسترسی سریع و ساده به کلیه اپلیکیشن‌های گوگل از یک مکان

– امکان دسترسی ساده و سریع به خدمات گوگل و استفاده از سرویس‌هایی همچون جیمیل، گوگل کلندر، گوگل درایو، گوگل فوتوز، گوگل ترنسلیت، گوگل کیپ، یوتیوب و …

– امنیت بسیار بالا و دسترسی از طریق رمز عبور و یا سنسور تشخیص اثر انگشت

– امکان کاستومایز و شخصی‌سازی تنظیمات

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Clovery.cover1  300x169 - دانلود Clovery 22.0.1 - دسترسی به تمامی سرویس‌های گوگل از یک برنامه Clovery.cover2  300x169 - دانلود Clovery 22.0.1 - دسترسی به تمامی سرویس‌های گوگل از یک برنامه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 160 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR