دانلود HeadStart 1.0.12 – لانچر کاربردی و سریع برای اجرای دستورات و برنامه‌ها در ویندوز

دانلود HeadStart 1.0.12 - لانچر کاربردی و سریع برای اجرای دستورات و برنامه‌ها در ویندوز

 

دانلود HeadStart

| لانچر جدید، کاربردی و سریع برای اجرای دستورات و برنامه‌ها در ویندوز |

 

HeadStart 1.0.12 نام یک راهکار جدید و هوشمندانه برای اجرا کردن چزها در ویندوز است. اپلیکیشن‌ها، لینک‌ها، شرتکات‌ها و دستورات پرکاربرد روزمره‌تان را با این ابزار جذاب به شکل ساده و سریع‌تری اجرا کنید. این نرم افزار، روشی را به شما پیشنهاد می‌کند تا به شکل ساده و سریع‌تری بتوانید به مسیرها، اپلیکیشن‌ها و دیگر چیزها در ویندوز دسترسی داشته باشید. در واقع این ابزار، یک نشانه کوتاه از آن‌چیزی که برای دسترسی نیاز دارید را می‌گیرید و باقی آن را تکمیل کرده و دستور مورد نظر را برایتان اجرا می‌کند.

پس با این توصیفات، با یک لانچر مخصوص ویندوز طرف هستیم؟ هم بله هم خیر! این نرم افزار یک لانچر است به این خاطر که با آن می‌توانید اپلیکیشن‌ها، صفحات وب، پروژه‌ها و… را اجرا کنید. اما همچنین، در کنار این امکانات، شما با این ابزار به یک جستجوگر پیشرفته و سریع هم دسترسی دارید که می‌توان با وارد کردن چند کاراکتر کوتاه از عبارت مورد نظر خود، شاهد پیشنهادات این برنامه باشید و سریعا دستور مورد نظر خود را به اجرا درآورید. این نرم افزار همچنین از برخی دستورات دسترسی سریع هم پشتیبانی می‌کند که می‌توانید با وارد کردن آن‌ها دسترسی سریع به مرورگر اینترنتی، ایمیل و … داشت. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار HeadStart را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار HeadStart :

– امکان بالا بردن سرعت کارکرد و بهره‌وری امور روزانه در محیط سیستم‌عامل ویندوز

– قابلیت دسترسی سریع و ساده‌تر به فولدرها، آدرس‌های اینترنتی، اجرای اپلیکیشن‌ها و …

– دارا بودن امکان جستجوی سریع با قابلیت تکمیل خودکار عبارات در ویندوز

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

HeadStart.cover1  300x185 - دانلود HeadStart 1.0.12 - لانچر کاربردی و سریع برای اجرای دستورات و برنامه‌ها در ویندوز HeadStart.cover2  300x185 - دانلود HeadStart 1.0.12 - لانچر کاربردی و سریع برای اجرای دستورات و برنامه‌ها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.95 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR