دانلود TimeRaptor 1.1.8 – نرم افزار مدیریت زمان و امور روزمره

دانلود TimeRaptor 1.1.8 - نرم افزار مدیریت زمان و امور روزمره

 

دانلود TimeRaptor

| نرم افزار مدیریت زمان و امور روزمره |

 

TimeRaptor 1.1.8 نام یک ابزار جدید، رایگان و متن‌باز به منظور مدیریت زمان در طول فعالیت‌های روزمره است که به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید رویدادهای مختلف را همراه با زمان‌بندی هرکدام در یک جدول زمانی گویا مشاهده و در ساعات مختلف شبانه‌روز، جداول زمانی را مطابق با امورات خود تنظیم کنید. این برنامه، راهکاری مناسب و مفید برای آن دسته از افرادی است که در طول روز با مشغله کاری بالایی سر و کار دارند و می‌خواهند به یک روش موثر و مفید، فعالیت‌های روزانه خود را زمان‌ و یا اولویت‌بندی کنند.

شما کاربران می‌توانید از این نرم افزار به منظور زمان‌بندی فعالیت‌های هفتگی خود استفاده کنید و با تنظیم اعلان برای رویدادهای مختلف، در زمان مخصوص به آن هشدار دریافت کنید. اگر که مشغله کاری روزانه شما زیاد است و معمولا زمان‌بندی امورات شما به هم می‌ریزد و یا اینکه شروع رخدادها و زمان آن را فراموش می‌کنید، این ابزار می‌تواند به عنوان یک راهکار جامع و مفید در سیستم برای شما انجام وظیفه کند. همانطور که می‌دانیم، زمان برای همه ما مهم است و فرقی هم نمی‌کند که شما کارمند، دانش‌آموز و یا کارآفرین باشید؛ زیرا که در همه سناریوها باید برای انجام امورات خود یک برنامه‌ریزی مطابق با زمان داشته باشید. این برنامه در قالب یک ابزار مدیریت زمان و امورات شخصی می‌تواند در دسکتاپ شما کلیه رویدادها و زمان‌بندی آن‌ها را ذخیره کند و طبق زمان‌بندی شما را از زمان شروع و پایان هر رخداد آگاه سازد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار TimeRaptor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TimeRaptor :

– مجهز بودن به امکانات گسترده در زمینه مدیریت زمان

– قابلیت ترسیم جدول زمانی فعالیت‌ها و رویدادها

– مناسب برای دانش‌آموزان، دانشجویان، کارآفرینان و …

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TimeRaptor.cover1  300x197 - دانلود TimeRaptor 1.1.8 - نرم افزار مدیریت زمان و امور روزمره TimeRaptor.cover2  300x197 - دانلود TimeRaptor 1.1.8 - نرم افزار مدیریت زمان و امور روزمره

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 86 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR